Ασφάλιση υγείας: Πέντε σημαντικές ερωτήσεις που πρέπει να θέσουμε σε έναν ασφαλιστικό σύμβουλο

Ανεξάρτητα από την κατηγορία στην οποία ανήκουμε, μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι τον χειμώνα , όλοι λέμε ότι θέλουμε να επικεντρωθούμε περισσότερο στον εαυτό μας και την υγεία μας. Άλλωστε, η φράση «η υγεία είναι το πιο πολύτιμο αγαθό» μπορεί να είναι κλισέ, αλλά η πραγματική αξία της έχει γίνει πιο φανερή από ποτέ τα τελευταία χρόνια.

Παράλληλα, και σε συνάρτηση με αυτό το γεγονός , γίνεται φανερή και η αξία που έχει η ασφάλιση υγείας. Είτε μιλάμε για ένα απλό check-up που θέλουμε να κάνουμε εμείς ή κάποιο μέλος της οικογένειάς μας, είτε για την αντιμετώπιση κάποιου προβλήματος υγείας, η απόκτηση ιδιωτικής ασφάλισης είναι κομβικής σημασίας προκειμένου να βοηθήσει στο να βάλουμε σε προτεραιότητα, από αυτή τη χρονιά, την υγεία τη δική μας, αλλά και όλων όσων αγαπάμε.

Πώς, όμως, θα επιλέξουμε το κατάλληλο ασφαλιστικό πρόγραμμα το οποίο θα ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες μας; Αυτός που μπορεί να μας βοηθήσει με την τελική μας επιλογή είναι ο ασφαλιστικός μας σύμβουλος, που γνωρίζει καλύτερα από εμάς ότι κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός. Μέχρι να φτάσουμε στην τελική επιλογή, βέβαια, θα πρέπει να του κάνουμε και κάποιες ερωτήσεις για να μπορέσει να μας βοηθήσει. Ο καθένας μας μπορεί να έχει διάφορες απορίες, αλλά από την πλευρά μας τις ομαδοποιήσαμε σε ένα ευρύτερο πλαίσιο και καταλήξαμε σε πέντε.

GENERALI2.jpg

Ερώτηση #1: Μπορεί ένα πρόγραμμα ασφάλισης να μου προσφέρει πλήρη κάλυψη;

Όπως έχει γίνει ήδη κατανοητό, το κάθε πρόγραμμα ασφάλισης υγείας μπορεί να μας προσφέρει διαφορετικές καλύψεις καθώς οι ανάγκες μας δεν είναι ίδιες για όλους. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε τη δυνατότητα να γίνει προσαρμογή στις ιδιαίτερες ανάγκες που έχει καθένας από εμάς.

Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι μπορούμε να σχεδιάσουμε μαζί με τον ασφαλιστικό μας σύμβουλο ένα σύγχρονο, εξατομικευμένο πρόγραμμα υγείας που, ναι, μπορεί να μας προσφέρει πλήρη προστασία μέσα από 5 διαφορετικούς πυλώνες καλύψεων (Πρόληψη, Γιατροί και Εξετάσεις, Νοσηλεία, Αποκατάσταση, Υπηρεσίες), επιπλέον παροχές που προσαρμόζονται και βελτιώνουν τον τρόπο ζωής μας, καθώς και ένα ευρύ δίκτυο νοσοκομείων, γιατρών και διαγνωστικών κέντρων.

Ο λόγος για το πρόγραμμα Life On της Generali. Υποστηρίζοντας ότι κάθε άνθρωπος είναι μοναδικά ξεχωριστός και ξεχωριστά μοναδικός, η ασφαλιστική εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα σύγχρονο οικοσύστημα υγείας το οποίο προσαρμόζεται στις ανάγκες μας, προσφέροντας ευελιξία επιλογών στο εύρος κάλυψης (Basic, Standard, Premium), απευθείας κάλυψη εξόδων από την Generali, και έξυπνες υπηρεσίες και apps που μας δίνουν προσωποποιημένα tips, μας κινητοποιούν και μας επιβραβεύουν όσο βελτιώνουμε την ποιότητα της ζωής μας εστιάζοντας στην αυτοφροντίδα.

Ερώτηση #2: Σε εξετάσεις και νοσοκομεία μπορώ να έχω πρόσβαση;

Η Generali ως σύγχρονος ασφαλιστικός οργανισμός, λειτουργεί τόσο συμπληρωματικά προς τις παροχές δημόσιας υγείας, όσο και αυτόνομα, έχοντας συνάψει ειδικές συνεργασίες με διάφορα νοσοκομειακά ιδρύματα, προκειμένου να εξυπηρετεί τις προγραμματισμένες ή έκτακτες ανάγκες υγείας των ασφαλισμένων της μέσα από τα διαφορετικά πακέτα εξετάσεων που προσφέρει.

Στην περίπτωση του προγράμματος Life On της Generali, η εταιρεία συνεργάζεται με κορυφαία νοσηλευτικά ιδρύματα, διαγνωστικά κέντρα και γιατρούς, ενώ προσφέρει πρόσβαση ακόμη και σε θεραπείες αιχμής όπως η ανοσοθεραπεία και η ρομποτική χειρουργική. Επιπλέον, αξιοποιώντας και τα νέα τεχνολογικά εργαλεία, έχει προβλέψει να συμπεριλάβει στο πρόγραμμα ακόμα και τηλεσυνεδρίες με γιατρούς διάφορων ειδικοτήτων.

Ερώτηση #3: Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα ασφάλισης υγείας που με βοηθάει να έχω καλύτερη εικόνα της υγείας μου;

Αυτή ακριβώς είναι μία δυνατότητα την οποία προσφέρει το πρόγραμμα Life On. Καθώς συνδυάζει τις παραδοσιακές καλύψεις με υπηρεσίες ευ ζην και έξυπνα εργαλεία πρόληψης. Έτσι προσφέρει εφαρμογές μέσω των οποίων μπορούμε να καταγράφουμε τις δραστηριότητές μας, να βλέπουμε το προσωπικό μας Σκορ Υγείας και να το βελτιώνουμε με εξατομικευμένες συμβουλές. Επίσης, προσφέρει υπηρεσίες fitness όπως το My e-Gym που συμβάλλουν στη βελτίωση της σωματικής και ψυχικής μας υγείας με δωρεάν πλάνα εκγύμνασης και διατροφολογικές συμβουλές ανά περίπτωση και ανάγκη.

Ερώτηση #4: Πώς μπορώ να υπολογίσω τα ασφάλιστρα του προγράμματος που με ενδιαφέρει;

Ο ένας τρόπος είναι να απευθυνθούμε σε έναν ασφαλιστικό σύμβουλο, ο οποίος θα μας παρουσιάσει και αναλύσει τα προγράμματα ασφάλισης και τα κόστη του. Σε κάθε περίπτωση, η Generali αξιοπιώντας την τεχνολογία, μας δίνει την δυνατότητα του υπολογισμού ασφαλίστρων υγείας με απλό και άμεσο τρόπο. Αρκεί να συμπληρώσουμε μερικά στοιχεία on site και τα υπόλοιπα είναι υπόθεση της Generali.

GENERALI3.jpg

Ερώτηση #5: Μπορώ να υπολογίζω ότι θα έχω πάντα κάποιον να με βοηθάει από όποια ασφαλιστική εταιρεία επιλέξω;

Αυτή η ερώτηση κρύβει έναν -όχι ασήμαντο- φόβο: Ότι οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι είναι παρόντες ουσιαστικά μόνο μέχρι να διαλέξουμε πρόγραμμα.

Στην περίπτωση, πάντως, της Generali, δεν ισχύει κάτι τέτοιο, καθώς όλοι μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στην προσωπική εξυπηρέτηση και συμβουλευτική που προσφέρουν οι πάνω από 3.500 εξειδικευμένοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι του διευρυμένου δικτύου της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα. Έτσι, έχουμε κάποιον άνθρωπο στο πλευρό μας ό,τι και αν συμβεί, σε κάθε φάση της ζωής μας, για να μας κατευθύνει και να μας προτείνει το ιδανικό πρόγραμμα Life On για εμάς.

Με αυτόν τον τρόπο αναπτύσσεται πραγματική εμπιστοσύνη ανάμεσα σε εμάς και τους ασφαλιστικούς συμβούλους και, επομένως με την Generali. Εξάλλου, για την εταιρεία η ασφάλιση δεν είναι μόνο κάλυψη και προγράμματα αλλά, κυρίως, ανθρώπινες σχέσεις που βασίζονται στην εμπιστοσύνη με τους συμβούλους της.

Δεν υπάρχει τίποτε πιο σημαντικό από το να έχουμε εξασφαλίσει την υγεία και την ευεξία μας για να μπορέσουμε, από σήμερα κιόλας, να κάνουμε ένα δυναμικό restart και να πραγματοποιήσουμε τους στόχους μας. Αν θέλεις, λοιπόν, να κάνεις πράξη τα παραπάνω, γνωρίζοντας πως έχεις πάντα στο πλευρό σου έναν άνθρωπο που φροντίζει πραγματικά για εσένα και τις ανάγκες σου, μάθε περισσότερα εδώ!