Τρεις μύθοι και τρεις αλήθειες για την ασφάλιση υγείας

Η καθημερινότητά μας διαφέρει, το ίδιο και οι ανάγκες, οι επιθυμίες, οι υποχρεώσεις και τα χόμπι μας. Υπάρχει, όμως, κάτι το οποίο μας ενώνει όλες και όλους: Το γεγονός ότι θέλουμε να εξασφαλίσουμε μια καλύτερη ποιότητα ζωής. Για να το καταφέρουμε αυτό, χρειάζεται να βάλουμε σε προτεραιότητα τη φροντίδα της υγείας μας.

Άλλωστε, ειδικά τα τελευταία χρόνια μάς έχουν αποδείξει ότι αυτό είναι «μονόδρομος» αν θέλουμε όχι απλά μια πιο ποιοτική καθημερινότητα, αλλά και μια καθημερινότητα με λιγότερο άγχος. Έτσι, το να γνωρίζουμε ότι έχουμε κάλυψη για θέματα υγείας, μπορεί να μας ανακουφίσει από το άγχος που σχετίζεται με την πιθανότητα εμφάνισης ενός ιατρικού περιστατικού.

Παρότι παραδεχόμαστε ότι η σωματική υγεία και η πνευματική ευεξία οφείλουν να είναι προτεραιότητά μας, η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μια «καχυποψία» γύρω από την ασφάλεια υγείας, καθώς επικρατούν ακόμα κάποιοι μύθοι. Ας δούμε τους τρεις πιο κοινούς και τι ισχύει τελικά.

Μύθος #1: Όλα τα προγράμματα ασφάλισης υγείας είναι, πάνω-κάτω, τα ίδια

Αλήθεια: Όπως όλες και όλοι είμαστε διαφορετικές προσωπικότητες, έτσι και οι ανάγκες μας που αφορούν στη σωματική και ψυχική μας ευεξία είναι επίσης διαφορετικές και, μάλιστα, αλλάζουν ανά διαστήματα, ανάλογα με την ηλικία μας. Όπως και να το κάνουμε, άλλες ανάγκες έχουμε στην εφηβεία, άλλες όταν είμαστε 30 χρονών και άλλες όταν έχουμε «πατήσει» τα 40.

Η αλήθεια είναι ότι μπορούμε να προσαρμόσουμε το πρόγραμμα ασφάλισής μας στα μέτρα μας, γνωρίζοντας μάλιστα ότι έχουμε στο πλάι μας ανθρώπους που μας φροντίζουν κάθε μέρα, για ό,τι (μικρό ή μεγάλο) προκύψει. Μάλιστα, υπάρχει ένα σύγχρονο, εξατομικευμένο πρόγραμμα υγείας που μας προσφέρει πλήρη προστασία με 5 διαφορετικούς πυλώνες καλύψεων (Πρόληψη, Γιατροί και Εξετάσεις, Νοσηλεία, Αποκατάσταση, Υπηρεσίες). Και όχι μόνο αυτό, αλλά προσφέρει και πολλαπλές βασικές και προαιρετικές καλύψεις ανά πυλώνα, ευελιξία επιλογών στο εύρος κάλυψης σε Ελλάδα και εξωτερικό, απευθείας κάλυψη εξόδων από την ασφαλιστική εταιρεία, προγράμματα που μας επιβραβεύουν αλλά και ένα ευρύ δίκτυο νοσοκομείων, γιατρών και διαγνωστικών κέντρων.

Μιλάμε για το Life On της Generali, για την οποία κάθε άνθρωπος είναι μοναδικά ξεχωριστός και ξεχωριστά μοναδικός. Έτσι, έχει σχεδιάσει ένα ευέλικτο, σύγχρονο οικοσύστημα υγείας το οποίο προσαρμόζεται σύμφωνα με τις ανάγκες μας ενώ οι προαιρετικές καλύψεις που προσφέρει μάς δίνουν τη δυνατότητα να κάνουμε ακόμα πιο μοναδικό το πρόγραμμα ασφάλισής μας.

generali.jpg

Μύθος #2: Τα προγράμματα ασφάλισης υγείας έχουν «κολλήσει» στον χρόνο

Αλήθεια: Ξέρουμε ότι υπάρχει αρκετός κόσμος που πιστεύει ότι η ασφάλιση υγείας (και όχι μόνο) έχει μείνει κάποια χρόνια πίσω και δεν συμβαδίζει με τις τεχνολογικές εξελίξεις του σήμερα. Και ήρθε η ώρα να καταρρίψουμε (και) αυτόν τον μύθο.

Η αλήθεια είναι ότι πλέον, υπάρχει ένα πρόγραμμα που μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε πρόσβαση σε έξυπνα εργαλεία και παροχές που κάνουν καλύτερη την καθημερινότητά μας. Πώς γίνεται αυτό; Είναι πολύ απλό.

Με το Life On της Generali μπορούμε να έχουμε τον γιατρό στα… χέρια μας, μέσα από τηλεσυνεδρίες με γιατρούς διάφορων ειδικοτήτων, όπως και να έχουμε πρόσβαση σε θεραπείες αιχμής, όπως η ανοσοθεραπεία και η ρομποτική χειρουργική. Μπορούμε, επίσης, να καταγράφουμε τις δραστηριότητες και σημαντικούς δείκτες της υγείας μας σε ένα app, να βλέπουμε πώς σχηματίζεται το προσωπικό μας Σκορ Υγείας και να το κάνουμε καλύτερο με εξατομικευμένες συμβουλές. Όπως και να ζούμε καλύτερα με υπηρεσίες fitness, όπως το My e-Gym με το οποίο μπορούμε να γυμναζόμαστε από το σπίτι μας, βελτιώνοντας τη σωματική και ψυχική μας υγεία.

Και, φυσικά, ακόμα και ο υπολογισμός ασφαλίστρων υγείας του προγράμματος που μας ενδιαφέρει γίνεται απλός, καθώς το μόνο που έχουμε να κάνουμε, είναι να συμπληρώσουμε κάποια στοιχεία on site και τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η Generali.

Μύθος #3: Η ασφάλιση υγείας είναι απρόσωπη

Αλήθεια: Ο μεγαλύτερος, ίσως, μύθος είναι ότι αφού βρεθούμε με κάποιον ασφαλιστικό σύμβουλο για να υπογράψουμε το συμβόλαιο του προγράμματος ασφάλισης, αυτή είναι και η τελευταία φορά που θα τον δούμε/ακούσουμε. Μόνο που υπάρχουν κάποια παραδείγματα που αποδεικνύουν πως η πραγματικότητα μπορεί να είναι διαφορετική.

generali2.jpg

Για παράδειγμα, η Βίκυ, η οποία, μετά το ατύχημά της, βρίσκεται στο στάδιο της αποκατάστασης και έχει δίπλα τον Ηλία, τον ασφαλιστικό σύμβουλο της Generali, ο οποίος την παρακινεί να συνεχίσει να προσπαθεί και να βγει πιο δυνατή μετά από αυτήν την περιπέτεια. Η Βίκυ, όμως, δεν είναι η μόνη που έχει τέτοια υποστήριξη, καθώς όλες και όλοι έχουμε πρόσβαση στην προσωπική εξυπηρέτηση και συμβουλευτική που παρέχουν οι 3.500 εξειδικευμένοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι του διευρυμένου δικτύου της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.

Έτσι, όχι μόνο η Βίκυ αλλά και εμείς είμαστε πλέον ήσυχοι όταν γνωρίζουμε ότι έχουμε δίπλα μας, σε κάθε φάση της ζωής μας, ανθρώπους που μας κατευθύνουν και μας προτείνουν το ιδανικό πρόγραμμα Life On για εμάς, έχοντας στη διάθεσή τους και καινοτόμα εργαλεία και υπηρεσίες εξυπηρέτησης για να διαχειρίζονται άμεσα ό,τι και αν συμβεί.

Κάπως έτσι, δημιουργούνται πραγματικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασφαλιστικούς συμβούλους και, συνεπώς, με την ίδια την εταιρεία. Για τη Generali, άλλωστε, η ασφάλιση δεν είναι μόνο κάλυψη και προγράμματα αλλά, πάνω απ’ όλα, ανθρώπινες επαφές και σχέσεις που βασίζονται στην εμπιστοσύνη με τους συμβούλους της. Και αυτό, επειδή ο καθένας μας είναι μοναδικά ξεχωριστός και ξεχωριστά μοναδικός, κάτι που η εταιρεία το αποδεικνύει σε κάθε ευκαιρία σχεδιάζοντας λύσεις αποκλειστικά για εμάς.

Η υγεία και η ευεξία είναι το Α και το Ω και γι’ αυτό είναι απαραίτητο να «διαλύσουμε» κάποιους κοινούς μύθους που αφορούν στην ασφάλιση υγείας. Αν θέλεις, λοιπόν, να προετοιμαστείς να αντιμετωπίσεις οποιαδήποτε κατάσταση και να διασφαλίσεις μια καλύτερη ποιότητα ζωής, έχοντας δίπλα σου έναν άνθρωπο που φροντίζει πραγματικά για εσένα, μάθε περισσότερα εδώ!