«Περίοδος αναμονής» - Ο πιο σημαντικός όρος στο συμβόλαιο υγείας σου!
Ανανεώθηκε:
Έκανες ασφαλιστήριο συμβόλαιο υγείας. «Μπράβο!». Ελπίζουμε από ασφαλιστική συνείδηση και όχι από ανάγκη.
Πρέπει όμως να σε ενημερώσουμε για μια λεπτομέρεια που ίσως σου ξέφυγε! Που μπορεί να μην έδωσες αρκετή βαρύτητα ή που στην χειρότερη περίπτωση ο ασφαλιστής σου ξέχασε να σου επισημάνει.
Ποια είναι αυτή; Λέγεται «περίοδος αναμονής» και είναι ένας γενναίος λόγος για να συγκρουστείς με την Ασφαλιστική σου ή με τον Ασφαλιστή σου αν δεν έχεις ενημερωθεί σωστά.
Δες λοιπόν τι είναι και τι πρέπει να γνωρίζεις πριν συνάψεις ασφάλεια υγείας.
Τι είναι η περίοδος αναμονής;
Είναι ένα πινακάκι. Ένα πολύ σημαντικό πινακάκι το οποίο αναγράφει συγκεκριμένες παθήσεις και από δίπλα μια ημερομηνία. Τι σημαίνει αυτό;
Ότι η ασφαλιστική σου θα σε καλύψει για αυτές τις ασθένειες αφότου παρέλθει η ημερομηνία που έχει οριστεί. Και αυτό δεν συμβαίνει επειδή η ασφαλιστική σου θεωρεί ότι προσπαθείς να την ξεγελάσεις αλλά γιατί κάποιες παθήσεις μπορεί να προϋπάρχουν και εσύ να μην το γνωρίζεις! Με αυτό τον όρο οι εταιρείες ορίζουν ένα εύλογο διάστημα για να αρχίσουν να καλύπτουν τον ασφαλισμένο τους.
Συνήθως στα συμβόλαια οι αναμονές αφορούν καταστάσεις που θέλουν μεγάλα χρονικά διαστήματα να εκδηλωθούν στο ανθρώπινο σώμα και χρονικά κυμαίνονται από 6 μήνες μέχρι και 2-3 χρόνια στις περισσότερες περιπτώσεις, ανάλογα με την πολιτική της κάθε εταιρείας.
Τι αφορούν;
Καταστάσεις που συνδέονται με νεφρολιθίαση ή χολολιθίαση, παθήσεις της σπονδυλικής στήλης, του ρινικού διαφράγματος, των γυναικείων γεννητικών οργάνων και του προστάτη, πολύποδες εντέρου, κήλες, θυρεοειδεκτομή, καλοήθεις ή κακοήθεις όγκους κ.ά.
Προσοχή! Κάθε συμβόλαιο είναι διαφορετικό και σε περίπτωση που από μία ασφαλιστική εταιρεία πας σε κάποια άλλη, πρέπει να εξετάσεις αν δέχεται τις παθήσεις που ίσως έχεις ή φοβάσαι ότι θα αποκτήσεις.
Τι μπορείς να κάνεις για να μη βρεθείς προ εκπλήξεως!
√ Να είσαι ειλικρινής, ειλικρινής, ειλικρινής! Αν δουν ότι δεν είσαι ειλικρινής σχετικά με την κατάσταση της υγείας σου και το ιστορικό παθήσεων που έχεις δηλώσει, υπάρχει πρόβλημα! Εννοείται ότι δεν θα καλυφθείς και θα γίνει καταγγελία της σύμβασης…
√ Να ζητήσεις άρση αναμονής αν θέλεις να αλλάξεις ασφαλιστική εταιρεία -γνωστό και ως μεταφορά ασφαλισιμότητας- ώστε το χρονικό διάστημα που μέτρησε σαν αναμονή στο αρχικό συμβόλαιό σου να υπολογιστεί και στο νέο και να μην χρειαστεί να ξαναπεριμένεις χρόνια για την ίδια κάλυψη!
√ Να επιλέξεις έναν σοβαρό, ενημερωμένο και έντιμο ασφαλιστικό σύμβουλο υγείας ώστε να σε βοηθήσει να διαλέξεις το πρόγραμμα που σου ταιριάζει και να σου εξηγήσει αναλυτικά τις όποιες αναμονές και εξαιρέσεις του συμβολαίου σου!
Οι health experts του insurancemarket.gr βρίσκονται πάντα δίπλα σου για να σε καθοδηγήσουν & να σου προτείνουν το πρόγραμμα που ταιριάζει στις ανάγκες σου!
Μην περιμένεις λοιπόν... ενημερώσου!