Twizzler Challenge: Το νέο Ice Bucket Challenge
Η καμπάνια ALS Ice Bucket Challenge, η οποία είχε σαν στόχο να συγκεντρωθούν χρήματα για την έρευνα σχετικά με την πλάγια μυατροφική σκλήρυνση, έκανε πάταγο στα κοινωνικά δίκτυα πέρυσι και βοήθησε ώστε περισσότερος κόσμος να μάθει τι ακριβώς είναι αυτή η σπάνια νευροεκφυλιστική ασθένεια.
Περίπου 115 εκατομμύρια δολάρια συγκεντρώθηκαν το καλοκαίρι του 2014 χάρη στο ALS Ice Bucket Challenge.
Η νέα μόδα είναι το Twizzler Challenge. Η φετινή πρόκληση είναι πιο... γευστική και δεν επιβάλλει να έχετε πρόχειρη μια στεγνή αλλαξιά!
Τι περιλαμβάνει το Twizzler Challenge; Λίγο-πολύ ό,τι περιλαμβάνει η πασίγνωστη σκηνή με το μακαρόνι από το λατρεμένο παιδικό Η Λαίδη και ο Αλήτης. Αντί για μακαρόνι, το ζευγάρι που δέχεται την πρόκληση θα πρέπει να μασουλήσει ένα μακρόστενο ζαχαρωτό (Twizzler).
{youtube}ApsR4pDI5tk&t=183{/youtube}
Όπως και για το Ice Bucket Challenge, το ζευγάρι που θα μοιραστεί το ζαχαρωτό θα πρέπει να βιντεοσκοπήσει τη σκηνή, να ανεβάσει το βίντεο σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο με το hashtag #TwizzlerChallenge και να προκαλέσει φίλους και γνωστούς να κάνουν το ίδιο.
{youtube}bWAjADHRfS8{/youtube}
Τα χρήματα που θα δωρίσουν όσοι συμμετέχουν στο Twizzler Challenge θα δοθούν στο μη κερδοσκοπικό οργανισμό New York Collaborates for Autism, ο οποίος ιδρύθηκε το 2003 με σκοπό την υποστήριξη και την ενίσχυση ατόμων που πάσχουν από διαταραχές του αυτιστικού φάσματος αλλά και των οικογενειών τους. Ο οργανισμός χρηματοδοτεί και ιδρύει σχολεία, ειδικά προγράμματα και υπηρεσίες για άτομα με αυτισμό.
{youtube}7tMLk8UGWFs{/youtube}
Διαβάστε επίσης:
Η πιο viral εκστρατεία στο Facebook το 2014 ήταν ιατρικού ενδιαφέροντος
Αυτή είναι η η σκληρή αλήθεια πίσω από τα μπουγελώματα του Ice Bucket Challenge (video)