ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Οι γυναίκες ξοδεύουν λόγω… ωορρηξίας

Περίπου για μία εβδομάδα κάθε μήνα, εκατομμύρια γυναίκες αλλάζουν τις οικονομικές τους αποφάσεις και εστιάζουν στην κοινωνική τους συμπεριφορά, υποστηρίζουν οι ερευνητές.

Οι γυναίκες ξοδεύουν λόγω… ωορρηξίας

Περίπου για μία εβδομάδα κάθε μήνα, εκατομμύρια γυναίκες αλλάζουν τις οικονομικές τους αποφάσεις και εστιάζουν στην κοινωνική τους συμπεριφορά, υποστηρίζουν οι ερευνητές.

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο του Τέξας UTSA και το Πανεπιστήμιο της Μινεσότα υποδεικνύει ότι η ωορρηξία επηρεάζει υποσυνείδητα τη συμπεριφορά των γυναικών και τις ωθεί να γίνονται πιο ανταγωνιστικές προς τις άλλες γυναίκες.

Η διαπίστωση αυτή μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη σε διαφημιστές και ερευνητές.

Τρεις επιμέρους μελέτες από τα δύο πανεπιστήμια εξέτασαν τη σχέση ωορρηξίας και καταναλωτικής συμπεριφοράς. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η ωορρηξία κάνει τις γυναίκες λιγότερο πρόθυμες να μοιραστούν τα χρήματα, καθώς προτιμούν να κρατήσουν το μεγαλύτερο ποσό για τον εαυτό τους. Παράλληλα, οι γυναίκες που βρίσκονταν στο στάδιο της ωορρηξίας επέλεγαν προϊόντα που θα τις κάνουν να υπερέχουν απέναντι σε άλλες γυναίκες.

Αυτό που εξέπληξε τους ερευνητές ήταν ότι η επιθυμία για υπεροχή ήταν εμφανής μόνο απέναντι σε άλλες γυναίκες και όχι απέναντι σε άνδρες. Οι γυναίκες στο στάδιο της ωορρηξίας ήταν πιο πρόθυμες να φερθούν ευγενικά και να μοιραστούν τα χρήματά τους με έναν άνδρα.

Η σχετική μελέτη δημοσιεύεται στην επιστημονική επισκόπηση Journal of Marketing Research.