Μη αντιληπτές μαθησιακές δυσκολίες προκαλεί η διάσειση σύμφωνα με νέα έρευνα
Μία διάσειση δεν θα πρέπει να κρατήσει έναν μαθητή μακριάαπό αθλητικές δραστηριότητες, για ένα μικρό χρονικό διάστημα, αλλά και από ταμαθήματα, σύμφωνα με μία νέα επιστημονική έρευνα με τίτλο «Η επιστροφή στηΜάθηση μετά από μία διάσειση», που πραγματοποιήθηκε από την ΑμερικανικήΑκαδημία Παιδιατρικής.
Μία διάσειση δεν θα πρέπει να κρατήσει έναν μαθητή μακριάαπό αθλητικές δραστηριότητες, για ένα μικρό χρονικό διάστημα, αλλά και από ταμαθήματα, σύμφωνα με μία νέα επιστημονική έρευνα με τίτλο «Η επιστροφή στηΜάθηση μετά από μία διάσειση», που πραγματοποιήθηκε από την ΑμερικανικήΑκαδημία Παιδιατρικής.
«Οι μαθητές συχνά φαίνονται εντάξει μετά από μία διάσειση,ωστόσο ίσως είναι δύσκολο για τους δασκάλους να αντιληφθούν τις μαθησιακέςδυσκολίες που αντιμετωπίζει το παιδί», εξήγησε ο επικεφαλής της μελέτης δρ. Mark Halsted.
«Ωστόσο, γνωρίσουμε ότι τα παιδιά που έπαθαν διάσειση, ίσωςαντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να μαθαίνουν νέο υλικό, να θυμούνται αυτά πουέχουν ήδη διδαχθεί και η επιστροφή στα θρανία ίσως χειροτερέψει την κατάσταση»,συμπλήρωσε.
Αν τα συμπτώματα μετά από διάσειση είναι μέτρια ίσως νααπαιτείται αποχή από τις σχολικές δραστηριότητες για 3 μήνες, ενώ, αν είναισοβαρά, επιβάλλεται η παραμονή στο σπίτι για μεγαλύτερο διάστημα.
«Κάθε διάσειση είναι μοναδική και τα συμπτώματα διαφέρουναπό μαθητή σε μαθητή, έτσι η επιστροφή στην τάξη θα πρέπει να εξετάζεται κάθεφορά ως μεμονωμένη περίπτωση», υπογραμμίζει ο δρ. Halstead.