Το ποπ κορν στο σινεμά σαμποτάρει τις διαφημίσεις!
Μια παράδοξηδιαπίστωση από τους ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Κολωνίας στη Γερμανία.
Μια παράδοξηδιαπίστωση από τους ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Κολωνίας στη Γερμανία.
Σύμφωνα μεπρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επίσημο περιοδικό για την ψυχολογία τουκαταναλωτή (Journal of ConsumerPsychology), διαπιστώθηκε ότι το ποπ κορν «προστατεύει» τους θεατές ώστε ναμην επηρεάζονται από τις διαφημίσεις που βλέπουν πριν την έναρξη μιας ταινίας.
Η εξήγηση πουδίνουν οι ερευνητές στο επίσημο δελτίο τύπου είναι η εξής: Η επανάληψη αυξάνειτην ευκολία πρόσληψης των πληροφοριών και γι’ αυτό είναι βασικό στοιχείο στη διαφήμιση.Κάθε φορά που ακούμε ή βλέπουμε μια ονομασία, τα χείλια και η γλώσσα αυτόματαπροσομοιώνουν την εκφορά της ονομασίας.
Στον «εσωτερικόδιάλογο» που εκτυλίσσεται, ο εγκέφαλος προσπαθεί να προφέρει την ονομασία. Ότανλοιπόν αυτή παρουσιάζεται ξανά και ξανά, γίνεται μια εσωτερική εξάσκηση της εκφοράς.Ωστόσο, όταν ο εσωτερικός διάλογος διακόπτεται –στην προκειμένη περίπτωση χάρηστο ποπ κορν!– η επίδραση της επανάληψης εξουδετερώνεται.
«Ακούγεται απλό, όμως το ποπ κορν μας βοηθά νααποκτήσουμε ‘ανοσία’ στην ισχυρή επέμβαση της διαφήμισης», δήλωσε η ερευνήτρια SaschaTopolinski από το Πανεπιστήμιο της Κολωνίας.