Το σεξ στις διαφημίσεις διχάζει τις γυναίκες
Οι εικόνες σεξχρησιμοποιούνται συχνά στο χώρο της διαφήμισης προκειμένου να προσελκύσουνμεγαλύτερη μερίδα των καταναλωτών.
Οι εικόνες σεξχρησιμοποιούνται συχνά στο χώρο της διαφήμισης προκειμένου να προσελκύσουνμεγαλύτερη μερίδα των καταναλωτών.
Νέα έρευνααποκαλύπτει ότι οι γυναίκες αντιμετωπίζουν αρνητικά τις διαφημίσεις μεσεξουαλικό περιεχόμενο, εκτός κι αν το προϊόν πωλείται ακριβά.
Η μελέτη, η οποίαδημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό Psychological Science, δείχνει ότι οι γυναίκεςανατρέπουν την αρνητική τους στάση απέναντι στις σεξουαλικές διαφημίσεις εάν τοπροϊόν φαίνεται να έχει μεγάλη αξία.
«Οι γυναίκεςαντιδρούν αρνητικά στις σεξουαλικές διαφημίσεις εντελώς αυθόρμητα», δηλώνει ηψυχολόγος Κάθλιν Βος από το Πανεπιστήμιο της Μινεσότα. «Η προβολή εικόνων σεξστη διαφήμιση δεν αντικατοπτρίζουν τις απόψεις των γυναικών για την ερωτικήπράξη, η οποία θεωρείται μοναδική και σπάνια.»
Η Βος και οι συνεργάτες της διαπίστωσαν ότι ηαρνητική στάση των γυναικών ανατρέπεται εάν το σεξ παρουσιάζεται ως κάτι τοξεχωριστό και πολύτιμο. Για παράδειγμα, η ανταπόκριση των γυναικών είναι θετικήεάν το προϊόν χαρακτηρίζεται από αποκλειστικότητα και υψηλή αξία.