Η τηλεόραση επηρεάζει την αίσθηση της γεύσης!
Νέα έρευναδείχνει ότι συγκεκριμένα τηλεοπτικά προγράμματα επηρεάζουν τη γεύση του ποτού πουεπιλέγουμε.
Νέα έρευναδείχνει ότι συγκεκριμένα τηλεοπτικά προγράμματα επηρεάζουν τη γεύση του ποτού πουεπιλέγουμε.
Ερευνητές από τηγερμανική εταιρεία Aldi δηλώνουν πως η δημοφιλής σειρά Ο Πύργος του Ντάουντονδίνει μια αίσθηση φινέτσας σε ένα λευκό κρασί, ενώ μια κωμική σειρά κάνει τημπύρα πιο απολαυστική και ευχάριστη.
Πενήντα συμμετέχοντεςαξιολόγησαν τη γεύση του κρασιού, της μπύρας και του μπράντι ενώπαρακολουθούσαν μια συγκεκριμένη τηλεοπτική σειρά. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότιοι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποιήθηκαν για το κάθε ποτό ήταν διαφορετικοίανάλογα με το τηλεοπτικό πρόγραμμα.
Οι συντάκτες της σχετικήςμελέτης δηλώνουν πως η γεύση είναι μια πολύ-αισθητηριακή εμπειρία, με την όρασηκαι την όσφρηση να είναι εξίσου σημαντικές με τη γεύση. Έτσι, η εικόνα και οήχος μπορεί να επιδρούν στον τηλεθεατή μέσα από το γυαλί.