Οι αθλητές επηρεάζουν αρνητικά τα παιδιά με τα διαφημιστικά σποτ
Όταν σκεφτόμαστε υγιεινή διατροφή αμέσως σκεφτόμαστε ωςπρότυπα τους αθλητές. Τι γίνεται όμως όταν οι αθλητές μέσω των διαφημίσεων στιςοποίες πρωταγωνιστούν επηρεάζουν τα παιδιά να καταναλώνουν τρόφιμα καιαναψυκτικά με λάθος ή μηδενική θρεπτική αξία;
Μια καινούρια έρευνα στον τομέα της παιδιατρικής στηνΑμερική, υποστηρίζει πως πολλέςδιαφημίσεις που προμοτάρουν αθλητές, αφορούν ανθυγιεινές τροφές που παχαίνουντα παιδιά ενώ ο στόχος αυτών των διαφημίσεων είναι κυρίως οι έφηβοι. Τα παιδιά12 με 17 ετών τις βλέπουν πιο συχνά και επηρεάζονται πιο πολύ καταναλώνονταςτρόφιμα παχυντικά ενώ πολλοί έφηβοι οδεύουν προς τη παχυσαρκία.
Από την έρευνα συμπεραίνεται το εξής:
Το 79% από 62 τρόφιμα που διαφημίζαν αθλητές, πρόσφερανυψηλή ενεργεία και χαμηλά θρεπτικά συστατικά. Το 93.4% από 46 διαφημιζόμενααναψυκτικά, πρόσφεραν 100% θερμίδες από πρόσθετη ζάχαρη. Ο Πέιτον Μάνινγκ(επαγγελματίας στο Αμερικάνικο ποδόσφαιρο) και ο Λεμπρόν Τζέιμς (επαγγελματίαςπαίκτης μπάσκετ) υποστήριζαν τα περισσότερα προϊόντα με υψηλή ενέργεια καιχαμηλές θρεπτικές ουσίες.
Διαβάστε περισσότερα στο mothersblog.gr