Οι Αυστριακοί δαπανούν 570 ευρώ ετησίως για καλλυντικά και OTC προϊόντα
Οι Αυστριακοί είναι ένας πλούσιος λαός και δεν το κρύβει. Έτσι και οι επιλογές αλλά και οι αγορές του σε θέματα υγείας και κοσμητικής, είναι γενναιόδωρες. Ειδικά στα OTC αλλά και στα αρώματα, οι πολίτες της χώρας, δαπανούν χωρίς ενοχές.
Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας RegioData Research, τα τελευταία 10 χρόνια τα έξοδα των Αυστριακών για τα είδη παντοπωλείου και αρωμάτων αυξήθηκαν κατά 30%, φθάνοντας τα 570 ευρώ ετησίως, που αντιστοιχεί στο 9% του συνόλου των καταναλωτικών δαπανών. Από αυτά το 6% πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η αλυσίδα DM κατέχει την πρώτη θέση όσον αφορά τα μερίδια της αγοράς, με δεύτερη την BIPA, καταλαμβάνοντας και οι δύο μαζί το 60% της αγοράς.
Στον τομέα των καλλυντικών η αλυσίδα MARIONNAUD κατέχει ηγετική θέση στην αγορά ακολουθούμενη από την αλυσίδα DOUGLAS. Ακόμη, η εταιρεία με την μεγαλύτερη ανάπτυξη είναι η MULLER, με ετήσια αύξηση κύκλου εργασιών που υπερβαίνει το 10%.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο συνολικός κύκλος εργασιών στο εμπόριο ειδών φαρμακείου και καλλυντικών στην Αυστρία ανέρχεται σε 4,7 δις ευρώ ετησίως.