Η AbbVie στα 5 κορυφαία brands παγκοσμίως
Μεταξύ των κορυφαίων πέντε εταιρειών παγκοσμίως όσον αφορά τη δύναμη του εμπορικού τους σήματος (brand), σύμφωνα με το δείκτη FutureBrand Index 2015, αναδείχθηκε η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie.
Η διάκριση αυτή αποκτά ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα καθώς η AbbVie, παρότι συμπλήρωσε μόλις δύο χρόνια λειτουργίας και είναι φαρμακευτική εταιρεία που δεν πουλά απευθείας τα προϊόντα της στους καταναλωτές, συγκρίθηκε με τις 100 μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως με βάση την κεφαλαιακή τους αξία και κατέκτησε την 5η θέση, πίσω μόνο από «μεγαθήρια» του κλάδου της τεχνολογίας και των καταναλωτικών υπηρεσιών, όπως η Google, η Apple, η Microsoft και η Disney.
«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη διάκριση αυτή καθώς αποτελεί αναγνώριση της επιτυχημένης μακροπρόθεσμης στρατηγικής που έχουμε σχεδιάσει και υλοποιήσει ως εταιρεία από την αρχή της λειτουργίας μας ως παγκόσμια βιοφαρμακευτική εταιρεία» δήλωσε η κυρία Άντζελα Βερναδάκη, External Relations και Market Access Director της AbbVie Ελλάδος. «Η AbbVie, με βασικό πυλώνα των δραστηριοτήτων της την καινοτομία σε όλους τους τομείς, έχει ξεκινήσει δυναμικά το ταξίδι της προς το μέλλον, πάντα με όραμα να έχει αξιοσημείωτη επίδραση στις ζωές των ανθρώπων.»
Ο ετήσιος δείκτης της FutureBrand (περισσότερες πληροφορίες...), μιας από τις πρωτοπόρους εταιρείες παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών παγκοσμίως, δεν περιορίζεται στην αξιολόγηση της δύναμης των brands βάσει της οικονομικής τους αξίας. Παράλληλα, διευρύνει την έρευνα στο κατά πόσο η κοινή γνώμη θεωρεί ότι καλύπτουν τις γενικότερες κοινωνικές ανάγκες και επιθυμίες – από την προαγωγή της εμπιστοσύνης του κοινού, την προώθηση της καινοτομίας και το εάν έχουν καταφέρει να είναι απαραίτητα στις ζωές των ανθρώπων – και ανακατατάσσει τις 100 μεγαλύτερες, με βάση την κεφαλαιακή τους αξία, εταιρείες παγκοσμίως σε έναν εναλλακτικό «δείκτη μελλοντικής επιτυχίας».
Αυτή τη χρονιά, μάλιστα, η λίστα των κορυφαίων εταιρειών διαμορφώθηκε βάσει της υπόθεσης ότι τα πρώτα δεκαπέντε χρόνια ενός αιώνα δείχνουν το μέλλον. Όπως οι εταιρείες που αναδείχθηκαν έως το 1915 κυριάρχησαν το υπόλοιπο του προηγούμενου αιώνα, δαμάζοντας τον κόσμο γύρω μας, έτσι και οι εταιρείες που ξεχωρίζουν το 2015, θεωρείται ότι θα κυριαρχήσουν τα επόμενα εκατό χρόνια, ξεκλειδώνοντας τις ανθρώπινες δυνατότητες.
Η έρευνα της FutureBrand διενεργήθηκε μέσα από 3.004 συνεντεύξεις επαγγελματιών και στελεχών, σε 17 χώρες από όλο τον κόσμο, στις οποίες περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η Αγγλία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Κίνα, η Αυστραλία, η Βραζιλία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ινδία και η Ιαπωνία.
Σχετικά με την AbbVie
Η AbbVie είναι μία παγκόσμια βιοφαρμακευτική εταιρεία, η οποία δημιουργήθηκε το 2013 ύστερα από το διαχωρισμό της από την Abbott Laboratories. Αποστολή της εταιρείας είναι να αξιοποιήσει την εμπειρία της, τους αφοσιωμένους ανθρώπους της και τη μοναδική προσέγγισή της για καινοτομία, με σκοπό την ανάπτυξη προηγμένων θεραπειών που θα καλύπτουν μερικές από τις πιο σύνθετες και σοβαρές ασθένειες του κόσμου. Μετά και την εξαγορά της Pharmacyclics, η AbbVie σε παγκόσμιο επίπεδο απασχολεί πλέον περίπου 28.000 εργαζομένους (110 εκ των οποίων στην Ελλάδα) και δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 170 χώρες.
Διαβάστε ακόμη:
Αύξηση εσόδων μεγαλύτερη από τις προβλέψεις για την Abbvie
Ημιμαραθώνιος: Η AbbVie Running Team έτρεξε για την Ομάδα Αιγαίου
Abbvie: Στην κορυφή των εργοδοτών, σύμφωνα με το περιοδικό Scienc
Abbvie: Στην κορυφή του τομέα αιματολογίας & ογκολογίας με την εξαγορά της Pharmacyclics
AbbVie: Διάκριση στα Βραβεία Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG
AbbVie: Θετική γνωμοδότηση του ΕΜΑ για θεραπείες κατά της χρόνιας ηπατίτιδας C
Abbvie: 13 νέα φάρμακα, επένδυση σε κλινικές μελέτες & ένα σκεύασμα που διαρκώς εκπλήσσει
AbbVie: Το κοντέρ της running team της συνεχίζει να γράφει χιλιόμετρα για το Σικιαρίδειο ίδρυμα