Κέρδη στο α' τρίμηνο καταγράφει ο Κορρές - ενισχύει την παρουσία του στο εξωτερικό
Με κέρδη έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2014 για τον Όμιλο ΚΟΡΡΕΣ, επηρεαζόμενο από τη θετική πορεία των πωλήσεων και την ενίσχυση της λειτουργικής του κερδοφορίας. Σημαντικά αυξημένες και οι λειτουργικές ταμειακές ροές, με το διπλασιασμό τους στα 3,3 εκατ ευρώ.
Σε επίπεδο κύκλου εργασιών, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 5% το πρώτο τρίμηνο του 2014, στα 12,5 εκατ. ευρώ από 11,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2013, ενσωματώνοντας τη θετική πορεία όλων των αγορών δραστηριότητας.
Πρωταγωνιστής στην ανάπτυξη των πωλήσεων ήταν οι αγορές του εξωτερικού με διψήφιο ρυθμό (22%), επηρεασμένες από την αγορά της Αμερικής στην οποία η εταιρεία διανέμει πλέον απευθείας τα προϊόντα της μέσω της νεοϊδρυθείσας θυγατρικής της Korres US Ltd, αλλά και από την ενισχυμένη απόδοση συνολικά των αγορών ενδιαφέροντος στην Ευρώπη.
Στην Ελλάδα, ο Όμιλος παρά τις αρνητικές συνθήκες του φαρμακείου λόγω των απεργιών, κινήθηκε με οριακή αύξηση σε σχέση με το τρίμηνο του 2013, ενσωματώνοντας τα θετικά αποτελέσματα του πλάνου επικοινωνίας και προώθησης της μάρκας στο κανάλι.
Τα αναπροσαρμοσμένα Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), εάν αφαιρεθεί η επίπτωση εκτάκτου κόστους αναδιοργάνωσης, ανήλθαν στα 3,1 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2014 από 3,0 εκατ. Ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2013. Τα Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), αυξήθηκαν κατά 4% στα 2,3 εκατ.ευρώ από 2,2 εκατ. ευρώ.
Οι θετικές λειτουργικές ταμειακές ροές διπλασιάστηκαν στα 3,3 εκατ. ευρώ από 1,6 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2013, αποτέλεσμα της εκκίνησης της συμφωνίας με την AVON, της βελτίωσης της κερδοφορίας και των προσπαθειών της διοίκησης για αποτελεσματικότερη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε κέρδη 0,3 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2014 από ζημιές- 0,1 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2013.
Ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ συνέχισε τις επιτυχημένες ενέργειες υποστήριξης και περαιτέρω ανάπτυξης των στρατηγικών κατηγοριών της μάρκας.
Αναλυτικότερα,
- στη φροντίδα προσώπου, η ΚΟΡΡΕΣ άνοιξε μία νέα κατηγορία, παρουσιάζοντας μια σειρά προϊόντων εντατικής, εξειδικευμένης δράσης, βασισμένη στο Άγριο Τριαντάφυλλο (συστατικό που συνοδεύει την εταιρεία από την ίδρυση της, πρωταγωνιστώντας στο πρώτο και best seller προϊόν ΚΟΡΡΕΣ, την ομώνυμη Κρέμα 24ωρης Ενυδάτωσης & Λάμψης), με κλινικά αποδεδειγμένη δράση από την πρώτη εφαρμογή. Η νέα πρωτοποριακή αυτή σειρά, καθώς και η εξίσου στρατηγικής σημασίας σειρά φροντίδας προσώπου Μαύρη Πεύκη, υποστηρίχθηκαν με ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας και προώθησης, συμπεριλαμβανομένης έντονης τηλεοπτικής καμπάνιας και ευρηματικής προβολής στο Φαρμακείο.
- στην αντηλιακή φροντίδα, στην κατηγορία after-sun προϊόντων, παρουσίασε το νέο After-Sun προϊόν Προσώπου με αληθινό βρώσιμο γιαούρτι Ελληνικής Προέλευσης (καινοτομία της ΚΟΡΡΕΣ) με ισχυρή ενυδατική, καταπραϋντική και αντιοξειδωτική δράση.
- Στην φροντίδα σώματος, παρουσίασε τη σειρά Αμπέλι Σαντορίνης (αφρόλουτρο & γαλάκτωμα σώματος), αποτέλεσμα της συνεργασίας της ΚΟΡΡΕΣ με την Ένωση Συνεταιρισμών Θηραϊκών Προϊόντων. Τα νέα προϊόντα βασίζονται στο Ασύρτικο Σαντορίνης, γηγενής ποικιλία σταφυλιού που αποκτά για πρώτη φορά νέα εμπορική διάσταση ως καλλυντικό συστατικό. Πρόκειται για άλλο ένα παράδειγμα της συνεπούς και εντατικής προσπάθειας της εταιρείας για ανάδειξη της πλούσιας ελληνικής φύσης, στηρίζοντας, παράλληλα, την τοπική οικονομία μέσα από το ευρύ δίκτυο ηθικών συνεργασιών ανά την Ελλάδα.
Στο εξωτερικό, ο Όμιλος συνέχισε να επικεντρώνει το ενδιαφέρον του σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές, όπως Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία, Ρωσία, Γαλλία και Σκανδιναβικές χώρες, ενώ στην Αμερική με την λήξη της συνεργασίας με την Johnson & Johnson, ίδρυσε θυγατρική εταιρεία στη Βόρεια Αμερική, με σκοπό την απευθείας παρουσία και την αξιοποίηση των σημαντικών ευκαιριών που παρουσιάζει η συγκεκριμένη αγορά.
Επιπλέον, ο Όμιλος προχώρησε σε στρατηγική συμφωνία με την AVON για την παραγωγή και διανομή των προϊόντων ΚΟΡΡΕΣ στη Λατινική Αμερική, δίνοντας τη δυνατότητα στον Όμιλο να προσεγγίσει ένα ευρύ καταναλωτικό κοινό που υιοθετεί τις αξίες και τη φιλοσοφία της μάρκας.