ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για την υγεία από την Genomed

Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για ‘Έλληνες φαρμακοποιούς, προκειμένου με αυτό τον τρόπο, αφενός μεν να προβάλλει τα ελληνικά προϊόντα, αφετέρου δε να βοηθήσει τον φαρμακοποιό, και τον κλάδο του, παράγει η ελληνική εταιρεία Genomed.
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για την υγεία από την Genomed

Στο κομμάτι της ιδιωτικής ετικέτας δραστηριοποιείται η εταιρεία Genomed, επιχειρώντας με αυτόν τον τρόπο να υποστηρίξει τον έλληνα φαρμακοποιό.

Εδικότερα, η εταιρεία Genomed , με την τεχνογνωσία και την εμπειρία που τα στελέχη και οι συνεργάτες της διαθέτουν και με γνώμονα την ποιότητα και το κόστος, προσπαθεί και παράγει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για ‘Έλληνες φαρμακοποιούς, προκειμένου με αυτό τον τρόπο, αφενός μεν να προβάλλει τα ελληνικά προϊόντα, αφετέρου δε να βοηθήσει τον φαρμακοποιό, και τον κλάδο του, που αυτόν τον καιρό έχει πολλά προβλήματα να αντιμετωπίσει.

Τα προϊόντα που μπορεί άμεσα να προσφέρει η εταιρεία σε συνεργασία με κορυφαίους χημικούς, καθηγητές φαρμακευτικής Αθηνών και ελληνικό εργοστάσιο παραγωγής καλλυντικών, είναι σειρά προσώπου, σώματος και μαλλιών καθώς και Ιατρικά καλλυντικά.

Συγκεκριμένα η Genomed για τη δημιουργία καλλυντικών προϊόντων με ιδιωτική ετικέτα, αναλαμβάνει τις ακόλουθες υπηρεσίες :

1. Βιβλιογραφική έρευνα α’ υλών, καινοτομιών
2. Ανάπτυξη των συνθέσεων των καλλυντικών σκευασμάτων
3. Δημιουργία προτύπων δειγμάτων για τις ενδιαφερόμενες αγορές
4. Διεξαγωγή των δοκιμών φυσικοχημικής σταθερότητας
5. Πρόταση υλικών συσκευασίας κατάλληλων για την μορφή των προϊόντων
6. Επίβλεψη της πιλοτικής παραγωγής των προϊόντων
7. Επίβλεψη της πρώτης παραγωγής των προϊόντων
8. Ανάπτυξη των φακέλων των προϊόντων σύμφωνα με την νέα Ευρωπαϊκή Νομοθεσία
9. Υποστήριξη marketing σχετικά με τον σχεδιασμό στρατηγικής εξόδου στα φαρμακεία
10. Παραγωγή καλλυντικών προϊόντων (Μικρές παραγωγές για φαρμακεία)

Tα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όπως αναφέρουν οι επικεφαλής της, «αποτελούν κυρίαρχη και στρατηγική επιλογή των φαρμακείων. Η τάση αυτή φαίνεται να ενισχύεται και να είναι στην φάση της ανάπτυξης ακόµη και στις χώρες που έχει εµφανιστεί χρόνια πριν, γιατί παρόλη την οικονοµική δυσπραγία, η υγεία παραµένει προτεραιότητα για όλους τους καταναλωτές».
Η δυσκολία, καταλήγει η διοίκηση της εταιρείας με επικεφαλής τον κ. Γιάννη Καλύβα, βρίσκεται στο κόστος που απαιτείται να καταβάλλει ο καταναλωτής. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα φαρμακεία, έρχονται να καλύψουν αυτό ακριβώς το κενό. Ο πελάτης µένει ικανοποιημένος και ο φαρμακοποιός µπορεί να καλλιεργήσει την πιστότητά του προσφέροντας αποτελεσματικές λύσεις σε πιο προσιτές τιµές.