Κορρές: ζημιές αλλά αύξηση μεριδίου και εξωστρέφεια
Περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς το τρίτο τρίμηνο του 2013, ανάπτυξη τωνπωλήσεων στην Ελλάδα, αύξηση των ενοποιημένων πωλήσεων, θετικές ταμειακές ροέςκαι ενδυνάμωση της παρουσίας του στις αγορές προτεραιότητας του εξωτερικού, καταγράφειτο εννεάμηνο του 2013 για τον Όμιλο ΚΟΡΡΕ.
Ειδικότερα, όπως ανακοινώνει ο όμιλος, οι ενοποιημένες πωλήσεις το εννεάμηνοτου 2013, αυξήθηκαν κατά 0,1%, στα 30,9 εκατ. ευρώ, αποτέλεσμα τόσο της θετικήςπορείας των πωλήσεων της ΚΟΡΡΕΣ ΑΕ στην Ελλάδα, όσο και στις αγορέςπροτεραιότητας του εξωτερικού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ελλάδα, ο Όμιλος στο κανάλι του φαρμακείουπαρουσίασε μεγαλύτερη ανάπτυξη των πωλήσεων του από το σύνολο της αγοράς τόσοτο τρίτο τρίμηνο του 2013 όσο και στο σύνολο του εννεάμηνου, με περαιτέρωαύξηση του μεριδίου αγοράς κατά 50 μονάδες βάσης φτάνοντας το 11,2% στο τρίτοτρίμηνο και το 10,4% συνολικά στο εννεάμηνο. Η άνοδος αυτή προήλθε από τηνθετική πορεία όλων των κατηγοριών προϊόντων το τρίτο τρίμηνο του 2013, μεκυριότερες το Πρόσωπο, το Μακιγιάζ, την Αντηλιακή Προστασία και την ΠεριποίησηΣώματος.
Τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), εάναφαιρεθεί η επίπτωση εκτάκτου κόστους αναδιοργάνωσηςσυμπεριλαμβανομένων και μη επαναλαμβανόμενων ενεργειών αναδιάρθρωσης τωναπαιτήσεων στις οποίες προέβη ο Όμιλος δεδομένου του δυσμενούςοικονομικού περιβάλλοντος που προβλέπεται, ανήλθαν στα 6,3 εκατ. ευρώ τοεννεάμηνο του 2013 από 6,6 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2012, εξαιτίαςαυξημένων προωθητικών ενεργειών. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων(EBITDA) του Ομίλου μετά την αφαίρεση και του παραπάνω κόστους αναδιοργάνωσηςανήλθαν στα 4,0 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2013.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθανστα -1,9 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2013 από 1,4 εκατ. ευρώ τοαντίστοιχο διάστημα του 2012. Αν εξαιρεθεί η παραπάνω επιβάρυνσηαναδιοργάνωσης, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματαμειοψηφίας θα αντιστοιχούσαν σε κέρδη 0,3 εκατ. ευρώ.
Στο εξωτερικό ο Όμιλος συνεχίζει να εστιάζει στην ανάπτυξη των πωλήσεων τόσοστη Βόρεια Αμερική όσο και στην Ευρώπη και ιδιαίτερα σε Γερμανία, Γαλλία,Αγγλία, Ρωσία και Σκανδιναβικές χώρες. Στόχος του Ομίλου στις συγκεκριμένεςαγορές, είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση της μάρκας στα σημεία ημι-επιλεκτικήςδιανομής και στα φαρμακεία, τόσο μέσω προωθητικών ενεργειών όσο και με τηντοποθέτηση νέων προϊόντων.