ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ανακαλούνται και νέες παρτίδες βρεφικού γάλακτος Frezylac - Δείτε την απόφαση του ΕΟΦ

Ανακαλούνται από τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων 5 επιπλέον παρτίδες βρεφικών γαλάτων Fresylac για προληπτικούς λόγους, μετά από σχετική ενημέρωση του παραγωγού Lactalis Nutrition Sante Group (LNS,France).

Ανακαλούνται και νέες παρτίδες βρεφικού γάλακτος Frezylac - Δείτε την απόφαση του ΕΟΦ

Όπως αναφέρεται στη νέα απόφαση του ΕΟΦ της Πέμπτης 21 Δεκεμβρίου την οποία υπογράφουν η πρόεδρος κυρία Κ. Αντωνίου και ο Β' Αντιπρόεδρος Ηλ. Γιαννόγλου, η ανάκληση είχε ξεκινήσει μετά τη σχετική ανακοίνωση των Γαλλικών Αρχών για περιστατικά σαλμονέλωσης που συνδέονται με το εργοστάσιο παραγωγής Lactalis στην Craon (Mayenne) και που έχουν παραχθεί μετά τις 17/2/2017 και είχε αρχικά ανακοινωθεί με το από 11/12/17 σχετικό Δελτίο Τύπου του ΕΟΦ ως προληπτικό μέτρο για την προάσπιση της Δημόσιας Υγείας, μέχρι να ολοκληρωθεί η διερεύνηση.

Σημειώνεται ότι η συμπληρωματική ανάκληση του παραγωγού δεν αφορά σε άλλα προϊόντα της εταιρείας Frezyderm ABEE, αλλά ούτε και σε άλλα προϊόντα στην ελληνική αγορά.

Εξάλλου σήμερα Πέμπτη, η γαλλική εταιρεία Lactalis ανακοίνωσε ότι αποσύρει για προληπτικούς λόγους 720 ακόμη παρτίδες βρεφικού γάλακτος και άλλων βρεφικών προϊόντων που παράχθηκαν στο εργοστάσιό της στο Κραόν.

Πριν από δύο εβδομάδες, η εταιρεία απέσυρε 625 παρτίδες γάλακτος εν μέσω φόβων για μόλυνση από σαλμονέλα.

Δείτε εδώ, την απόφαση του ΕΟΦ

Επιστολή στον Συνήγορο του Πολίτη από την Frezyderm

Εν τω μεταξύ, διευκρινήσεις για τη διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών από τις προληπτικά ανακαλούμενες παρτίδες βρεφικού γάλακτος “FREZYLAC”, λόγω υποψίας σαλμονέλας, απέστειλε η εταιρεία Frezyderm στο Συνήγορο του Καταναλωτή μετά από σχετικό αίτημα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που γνωστοποίησε η εταιρεία, από τις 58 παρτίδες που προορίζονταν για την ελληνική αγορά έχουν διατεθεί μόνο 29 οι υπόλοιπες για διάφορους λόγους δεν έφτασαν μέχρι τον τελικό καταναλωτή και αυτές οι 29, βρίσκονται σε διαδικασία ανάκλησης μέχρι και τις 29 Δεκεμβρίου 2017.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, συνολικά έχουν διατεθεί σε φυσικά και ηλεκτρονικά φαρμακεια, συνεταιρισμούς φαρμακοποιών και φαρμακαποθήκες 205.177 τεμάχια (εκ των οποίων ήδη μέρος έχει δεσμευτεί) αλλά όπως σημειώνει η ίδια, δεν υπάρχει στην Ελλάδα αξιόπιστος μηχανισμός καταγραφής των ποσοτήτων που έχουν διατεθεί στους καταναλωτές. Επιπλέον η εταιρεία σημειώνει ότι ενδέχεται κάποια από τα τεμάχια που έφτασαν στην ελληνική αγορά να έχουν διατεθεί σε καταναλωτές μέσω άλλων e-shops κατά παράβαση της νομοθεσίας και χωρίς να φέρει η ίδια ευθύνη.

Οι καταναλωτές θα πρέπει να επιστρέψουν τις συσκευασίες στα σημεία πώλησης για να αποζημιωθούν ή να τους δοθεί ως αντικατάσταση του επίμαχου προϊόντος άλλο προιόν της εταιρείας ίσης αξίας μέχρι τις 29 του μήνα οπότε και θα γίνει η τελική καταγραφή των τεμαχίων που επιστράφηκαν.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για την επιστολή της εταιρείας στην ηλεκτρονική σελίδα του Συνήγορου του Καταναλωτή.

Διαβάστε ακόμη:

Η Lactalis αποσύρει επιπλέον 720 παρτίδες βρεφικών προϊόντων