ΕΙΔΗΣΕΙΣ

"Θερινό σχολείο" για την Νευροεκπαίδευση, από το Εργαστήριο BiHeLab του Ιονίου Πανεπιστημίου

Μια καλοκαιρινή μαθησιακή εμπειρία στη Ρόδο με θέμα: «Νευροεκπαίδευση και μαθηματικά» προσφέρει σε φοιτητές και εκπαιδευτικούς το Εργαστήριο Βιοπληροφορικής και Ανθρώπινης Ηλεκτροφυσιολογίας (BiHeLab) του Ιονίου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με το παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης του πανεπιστημίου Αιγαίου.

"Θερινό σχολείο" για την Νευροεκπαίδευση, από το Εργαστήριο BiHeLab του Ιονίου Πανεπιστημίου

Το θερινό σχολείο που θα πραγματοποιηθεί από τις 29 Ιουνίου ως τις 3 Ιουλίου, θα εστιάσει στις εφαρμογές της νευροεπιστήμης στην εκπαίδευση.

Φοιτητές και εκπαιδευτικοί θα συνεργαστούν με κορυφαίους ειδικούς σε ένα δυναμικό διεπιστημονικό περιβάλλον για να κατανοήσουν πλήρως τον τρόπο με τον οποίο οι νευροεπιστήμες και η μάθηση μπορούν να συνυπάρξουν σε μια ειδική εκπαιδευτική προσέγγιση, που αφορά τόσο στη θεωρία, όσο και στη βιωματική πράξη.

Θέματα, όπως φυσιολογία και βιολογική προσέγγιση του Stress, θεωρίες μάθησης και ειδικής αγωγής, βιωματική προσέγγιση στην διαχείριση του άγχους, μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά, συναισθηματική ενίσχυση της μνήμης και της προσοχής, συναισθήματα και μάθηση, εισαγωγή στη νευροεπιστήμη και την βιοπληροφορική, εντάσσονται ομαλά στις θεματικές του θερινού σχολείου. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία, μέσω ομάδας στην οποία θα ενταχθούν, να δημιουργήσουν διαδραστικά "εργαλεία" για εκπαιδευτική χρήση.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 30 ώρες εκπαίδευσης και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε διευθυντές σχολείων, σε υπεύθυνους σχολικών δραστηριοτήτων και σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού, σε εκπαιδευτές ενηλίκων, σε εργαζόμενους σε φορείς μη τυπικής εκπαίδευσης, σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων, σε γονείς, καθώς και σε όσους επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω στη σχέση των Νευροεπιστημών με τη εκπαιδευτική διαδικασία.

Διαβάστε ακόμη:

ΗΠΑ: Δωρεά ύψους 100 εκ. δολαρίων για την έρευνα του εγκεφάλου

Ο ασθενής που συνέβαλε στην εξέλιξη της νευροεπιστήμης