ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πιο παχύσαρκα τα παιδιά που αναγνωρίζουν καλύτερα τα λογότυπα εταιρειών fast-food

Μια νέα έρευνα από το πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν δείχνει ότι τα παιδιά που μπορούν να αναγνωρίζουν και να ονομάζουν καλύτερα τα λογότυπα των μεγάλων αλυσίδων εστιατορίων fast-food, εταιρειών παρασκευής αναψυκτικών και εταιρειών παρασκευής λοιπών ανθυγιεινών σνακ είναι πιο πιθανό να γίνουν παχύσαρκα.

Πιο παχύσαρκα τα παιδιά που αναγνωρίζουν καλύτερα τα λογότυπα εταιρειών fast-food

Οι ερευνητές εξέτασαν τις περιπτώσεις παιδιών ηλικίας από 3 έως 5 χρόνων, δείχνοντάς τους εικόνες (λογότυπα) από γνωστές φίρμες fast food, όπως για παράδειγμα τις διαβόητες κίτρινες αψίδες στο σήμα κατατεθέν των McDonald 's. Στην συνέχεια ζητήθηκε από τα παιδιά να ταιριάξουν τις εικόνες των τροφίμων με την κατάλληλη μάρκα.

Οι επιστήμονες διενήργησαν την έρευνα δύο φορές προκειμένου να επαληθεύσουν τα αποτελέσματά της. Στο πρώτο στάδιο συμμετείχαν 69 παιδιά (34 αγόρια και 35 κορίτσια) και στο δεύτερο άλλα 75 (40 αγόρια και 35 κορίτσια).

Οι ερευνητές ζήτησαν επίσης από τους γονείς των παιδιών πληροφορίες σχετικά με τις τηλεοπτικές συνήθειες και τα επίπεδα σωματικής δραστηριότητας των παιδιών.

Διαπιστώθηκε ότι τα παιδιά που μπορούσαν να αντιστοιχήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τις τροφές με τα λογότυπα των εταιρειών είχαν υψηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ).

Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτή η έρευνα κατέδειξε την ανάγκη να περιοριστεί σε κάποιο βαθμό η διαφήμιση προϊόντων fast food και αναψυκτικών που απευθύνεται σε παιδιά.

Διαβάστε επίσης:

Ο υψηλός Δείκτης Μάζας Σώματος αυξάνει τον κίνδυνο άσθματος στα παιδιά

Επικίνδυνη για πρόωρο τοκετό η παχυσαρκία της μητέρας

Πώς να αδυνατίσετε χωρίς στερήσεις ή γυμναστική!

Τρώμε διπλάσια ζάχαρη απ' όση πρέπει