Facebook και Τwitter: Τι δείχνουν για την προσωπικότητά μας
Πρόσφατη έρευνα από το Manchester Business School για τα χαρακτηριστικά της προσωπικότηταςτων χρηστών του Facebook και του Τwitter, αποκαλύπτει πτυχές του χαρακτήρα μεβάση την επιλογή του κοινωνικού δικτύου.
Πρόσφατη έρευνα από το Manchester Business School για τα χαρακτηριστικά της προσωπικότηταςτων χρηστών του Facebook και του Τwitter, αποκαλύπτει πτυχές του χαρακτήρα μεβάση την επιλογή του κοινωνικού δικτύου.
ΤοManchester Business School ζήτησε από 300 χρήστες να απαντήσουν σε ερωτήματαπου αφορούσαν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούσαν τα κοινωνικά δίκτυα.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι άνθρωποι που δείχνουντην προτίμησή τους στο Facebook είναι πιο κοινωνικοί και εξωστρεφείς, ενώκαταφεύγουν στο facebook προκειμένου να αποφύγουν άλλες πιο απαιτητικές πηγές ενημέρωσης,όπως είναι τα άρθρα στα περιοδικά και τις εφημερίδες.
Aντίθετα,εκείνοιπου επιλέγουν το Τwitter ενδιαφέρονται περισσότερο για την ενημέρωση, είναι πιοευσυνείδητοι και ευαισθητοποιημένοι, και δηλώνουν πως προτιμούν να αντλούνπληροφορίες μέσω του συγκεκριμένου μέσου χωρίς να χρειάζεται νακοινωνικοποιηθούν.