Η γενναιοδωρία είναι μεταδοτική!
Η γενναιοδωρίακαι οι καλές προθέσεις φαίνεται πως είναι μεταδοτικές αξίες, σύμφωνα μεερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια.
Η γενναιοδωρίακαι οι καλές προθέσεις φαίνεται πως είναι μεταδοτικές αξίες, σύμφωνα μεερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια.
Νέα μελέτηδείχνει ότι οι καταναλωτές είχαν την τάση να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα όταν τουςέλεγαν ότι κάποιος άλλος έχει πληρώσει ήδη για τις αγορές τους. Ήταν μάλισταπρόθυμοι να ανταποδώσουν την καλή πράξη σε ένα άτομο που δεν γνώριζαν.
Πραγματοποιήθηκανοκτώ διαφορετικά πειράματα στα οποία συμμετείχαν –χωρίς να το γνωρίζουν–περίπου 2.400 άτομα. «Υποθέτουμε ότι οι καταναλωτές είναι εγωιστές καιαναζητούν πάντα την καλύτερη δυνατή προσφορά για τον εαυτό τους», δήλωσε ηβασική συντάκτης της μελέτης Μίνα Γιανγκ. «Φαίνεται όμως πως όταν έχουν την ευκαιρίανα βοηθήσουν, πληρώνουν ακόμη περισσότερα χρήματα απ’ ότι θα ξόδευαν για τονεαυτό τους.»
Τα ευρήματα της μελέτηςυποδεικνύουν ότι η αντίληψη της αμοιβαιότητας είναι στην πραγματικότητα εξίσουισχυρή ή και πιο ισχυρή από τα προσωπικά κίνητρα.
«Οι επιχειρήσειςπου στηρίζονται εξ ολοκλήρου στις κοινωνικές προτιμήσεις των καταναλωτώνμπορούν να αποδειχθούν εξαιρετικά επιτυχημένες και κερδοφόρες», δήλωσε η Γιανγκ.