Γιατί τα παιδιά από τη Σλοβενία αναγνωρίζουν το «2» σε μικρότερη ηλικία
Η παρουσία του δυϊκού αριθμού στη γραμματική μιας γλώσσαςεπηρεάζει την εκμάθηση των αριθμών.
Η παρουσία του δυϊκού αριθμού στη γραμματική μιας γλώσσαςεπηρεάζει την εκμάθηση των αριθμών.
Αυτό, τουλάχιστον, προέκυψε από τα συμπεράσματα μίας μελέτης,που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Nova Gorica της Σλοβενίας, το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, το MIT, τοΠανεπιστημιακό Κολέγιο του Λονδίνου και το Πανεπιστήμιο King Saud τηςΣαουδικής Αραβίας, σε παιδιά από τη Σλοβενία, τη Σαουδική Αραβία και τηνΚαλιφόρνια των ΗΠΑ.
Συγκεκριμένα, οι ερευνητές εξέτασαν περισσότερα από 200παιδιά, ηλικίας δύο έως πέντε ετών, μεταξύ των οποίων 70 από τη Σλοβενία,προκειμένου να διαπιστωθεί πώς τα γραμματικά χαρακτηριστικά της γλώσσας με τηνοποία μεγαλώνουν, επηρεάζουν την εκμάθηση των αριθμών.
Όπως προέκυψε από τα αποτελέσματα, τα παιδιά από τη Σλοβενίακαι τη Σαουδική Αραβία αναγνωρίζουν τον αριθμό δύο σε μικρότερη ηλικία σε σχέσημε τα παιδιά από την Καλιφόρνια, ωστόσο «παραμένουν» στο στάδιο αυτό γιαπερισσότερο χρόνο.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, το φαινόμενο αυτό μπορεί νααποδοθεί στις πολιτιστικές διαφορές, καθώς τα αγγλόφωνα παιδιά είναι σε θέση νααπαριθμήσουν με σωστή σειρά καλύτερα, συγκριτικά με αυτά από τη Σλοβενία και τηΣαουδική Αραβία, ακόμη κι αν δεν κατανοούν τι σημαίνει.