Η Σοφία Νάσιου, νέα πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ
Η κυρία Σοφία Νάσιου αναδείχθηκε νέα πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Marketing (E.E.Φα.Μ.) κατά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στη διάρκεια του 10ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Marketing.
Το νέο Δ.Σ. της Εταιρείας όπως συγκροτήθηκε σε σώμα τη Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου, έχει ως εξής:
Πρόεδρος η κυρία Σοφία Νάσιου, αντιπρόεδρος η κυρία Ζωή Στεφανίδου, γενικός γραμματέας ο κ. Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης, ταμίας ο κ. Κώστας Βασιλάκης, μέλη οι κ.κ. Θανάσης Κρεμασμένος, Βάσω Μπακατσέλου και Μάνος Χριστοδουλάκης.
Αναπληρωματικά μέλη ορίστηκαν οι κ.κ. Μανώλης Αλεξανδράκης, Λουκία Θεοφανοπούλου, Γιώργος Καρδάσσης, Νίκος Παπανάγνος και Πέτρος Χρήστου.
Επίτιμοι Πρόεδροι είναι οι κ.κ. Αντώνης Ευαγγελίδης και Γιώργος Καλαφατάκης.
Επίτιμο Μέλος ο κ. Δημήτρης Παλάκας.
Στην ελεγκτική επιτροπή αναδείχθηκαν οι κ.κ. Κωνσταντίνος Βλαχόπουλος, Δημήτρης Παλάκας και Φώτης Ζέκιος.
Κατά την ίδια συνεδρίαση, ορίστηκαν και οι επικεφαλής των Ομάδων Εργασίας, οι οποίες έχουν συσταθεί με στόχο την αποτελεσματική οργάνωση και τη γρήγορη υλοποίηση των στρατηγικών στόχων και προτεραιοτήτων του νέου ∆.Σ. Οι Ομάδες Εργασίας για τα έτη 2016 - 2017 είναι οι ακόλουθες:
1) Επιμόρφωσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
2) Πιστοποίησης Στελεχών Ιατρικής Ενημέρωσης
3) Περιοδικού «Φαρμακευτικό Marketing»
4) Ιστοσελίδας και e-Επικοινωνίας
5) Διασύνδεσης και Επικοινωνίας
6) Οργάνωσης 11ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Marketing
7) Οικονομικής Διαχείρισης
8) Έρευνας Αγοράς
H Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketing είναι μια εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που απευθύνεται σε στελέχη της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας με όραμα την ανάπτυξη και τη διάδοση των αρχών, των μεθόδων και των πρακτικών του σύγχρονου Marketing.
Αντικείμενο της E.E.Φα.Μ. είναι η εξυπηρέτηση καθαρά επιστημονικών στόχων, μέσα από την προαγωγή της καινοτομίας και της διαρκούς επιμόρφωσης των στελεχών των φαρμακευτικών επιχειρήσεων, την ενίσχυση των σχέσεων με τις Αρχές Υγείας και τους Θεσμικούς Φορείς του κλάδου, καθώς και τη συνεργασία με Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και άλλους Εκπαιδευτικούς Φορείς της χώρας.
Διαβάστε ακόμη:
10ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ: Συνεργασία με όλη την αλυσίδα υγείας για το καλό του ασθενούς