Merck: Καμπάνια για τους εργαζόμενους - «Proud to be an Original»
Μία επικοινωνιακή καμπάνια με τίτλο "Proud to be an Original", εγκαινίασε η φαρμακευτική Merck, μία από τις κορυφαίες εταιρείες καινοτόμων και ανώτατης ποιότητας προϊόντων υψηλής τεχνολογίας στο φαρμακευτικό και στο χημικό κλάδο, δίνοντας έτσι την δυνατότητα στους 39.000 εργαζόμενους παγκοσμίως την ευκαιρία, να εκφράσουν γιατί είναι υπερήφανοι που εργάζονται στη εταιρεία.
«Με τη συγκεκριμένη καμπάνια, θέλουμε να τονίσουμε το μυστικό της επιτυχίας της Merck, που είναι οι εργαζόμενοί μας. Γι' αυτό το λόγο κάνουμε για πρώτη φορά χρήση ενός εξωτερικού διαδικτυακού ιστότοπου, σε συνδυασμό με το Facebook και το YouTube», δήλωσε ο Walter Huber, Επικεφαλής του τμήματος Group Communications στη Merck. «Επιθυμία μας είναι να ανοίξουμε διάλογο με τους εργαζομένους μας στο περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως, με μία ιδέα αυτό-σαρκασμού, και επίσης πέρα από τα καθιερωμένα μέσα εσωτερικής επικοινωνίας.
Η καμπάνια βασίζεται στην ανάπτυξη ενός συγκεκριμένου διαδικτυακού ιστότοπου www.original.merck.company (ΗΠΑ/Καναδάς: www.theoriginal.company). Εδώ οι εργαζόμενοι στη Merck μπορούν να τεκμηριώσουν γιατί αισθάνονται υπερήφανοι μέσα στην εταιρεία με την ανάρτηση προσωπικών φωτογραφιών (selfies), βίντεο και κειμένων. Έτσι, δημιουργείται στο Διαδίκτυο ένας παγκόσμιος χάρτης με τους "originals" της Merck από 66 χώρες όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία. Συγχρόνως, η Merck ενημερώνει τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σχετικά με τους λόγους που καθιστούν την εταιρεία μοναδική και πραγματικά πρωτότυπη (original).
Το κύριο θέμα της καμπάνιας είναι ένας βάτραχος στο μπλε χρώμα της Merck, ο οποίος σε ένα κινούμενο μουσικό βίντεο απεικονίζει με χιουμοριστικό τρόπο το θέμα του να είσαι ένας «original». Η καμπάνια αυτή συνοδεύεται από ευρείες δράσεις επικοινωνίας στη Merck. Μία από τις πολλές αναρτήσεις στην ιστοσελίδα προήλθε πρόσφατα από τον Karl-Ludwig Kley, Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Merck.
Η Merck είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες στη διάθεση καινοτόμων, υψηλής ποιότητας και τεχνολογίας προϊόντων στο φαρμακευτικό και χημικό κλάδο. Το 2013, η Merck πέτυχε συνολικά έσοδα € 11,1 δισ. στους τέσσερις κλάδους όπου δραστηριοποιείται: Merck Serono, Consumer Health, Performance Materials και Merck Millipore. Απασχολεί περίπου 38.000 εργαζόμενους σε 66 χώρες με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών, την επιτυχία των πελατών της καθώς και την αντιμετώπιση των παγκόσμιων προκλήσεων. Η Merck είναι η παλαιότερη φαρμακευτική και χημική εταιρεία στον κόσμο - από το 1668 - και το όνομά της είναι συνώνυμο της καινοτομίας, της επιχειρηματικής επιτυχίας και της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας. Διατηρώντας ένα μερίδιο περίπου 70%, η οικογένεια των ιδρυτών παραμένει ο πλειοψηφικός μέτοχος μέχρι σήμερα. Η Merck (Darmstadt, Γερμανία) διατηρεί τα παγκόσμια δικαιώματα στην επωνυμία και στο λογότυπο Merck. Μοναδικές εξαιρέσεις αποτελούν ο Καναδάς και οι Ηνωμένες Πολιτείες, όπου η εταιρεία είναι γνωστή ως EMD.
Διαβάστε ακόμη:
Merck Serono: Έδωσε το βραβείο καινοτομίας σε πρωτοπόρο Ομάδα Ογκολογίας
Νέο στέλεχος στην Merck Ελλάς: Ο κ. Κων. Κοφινάς
Η Merck Serono επιβραβεύει 3 προγράμματα μέσα από την καινοτομία στην ανάπτυξη