ΦΑΡΜΑΚO

Πώς θα εκσυγχρονίσετε το φαρμακείο σας

Το πρόγραμμα «Εμπορικός Εκσυγχρονισμός του Ελληνικού Φαρμακείου “Pharmacy2020”» παρουσιάζει η STRABO|Health, σύμβουλοι επιχειρησιακού ανασχεδιασμού επιχειρήσεων, που δραστηριοποιείται στον ελληνικό κλάδο υγείας σε συνεργασία με την Urban Makers, εταιρία παροχής αρχιτεκτονικών και διαφημιστικών υπηρεσιών σε επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου.
Πώς θα εκσυγχρονίσετε το φαρμακείο σας

Το πρόγραμμα «Εμπορικός Εκσυγχρονισμός του Ελληνικού Φαρμακείου “Pharmacy2020”» παρουσιάζει η STRABO|Health, σύμβουλοι επιχειρησιακού ανασχεδιασμού επιχειρήσεων, που δραστηριοποιείται στον ελληνικό κλάδο υγείας σε συνεργασία με την Urban Makers, εταιρία παροχής αρχιτεκτονικών και διαφημιστικών υπηρεσιών σε επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου.

«Το πρόγραμμα Pharmacy2020 δημιουργήθηκε με στόχο την ολιστική υποστήριξη των επιχειρηματικών και επικοινωνιακών αναγκών του ελληνικού φαρμακείου. Σε μια εποχή ριζικών αλλαγών, το Pharmacy2020 αποτελεί το όχημα για τη μετατροπή του σημερινού φαρμακείου στο φαρμακείο του μέλλοντος», δηλώνει ο κ. Γιώργος Πακερτζόγλου, ιδρυτής της STRABO|Health και σύμβουλος επιχειρησιακού ανασχεδιασμού.

Το πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε μεμονωμένα φαρμακεία που θέλουν να εξελιχθούν όσο και σε ομάδες-συμπράξεις φαρμακείων που θέλουν να ορίσουν τον μηχανισμό συνεργασίας τους. «Η φιλοσοφία του προγράμματος είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη δημιουργία των προϋποθέσεων εκείνων που θα προετοιμάσουν το ελληνικό φαρμακείο να υποδεχθεί την μελλοντική του εξέλιξη», κατέληξε ο κ. Πακερτζόγλου.

Τρεις είναι οι βασικοί τομείς υπηρεσιών του Pharmacy2020:

1.Τομέας Αξιολόγησης & Στρατηγικής: Υπηρεσίες που αποσκοπούν στην πλήρη καταγραφή της υφιστάμενης δομής του φαρμακείου με στόχο τη βελτιστοποίηση και την έρευνα της στοχευμένης αγοράς του.

2.Τομέας Εμπορικής Αρχιτεκτονικής & Ταυτότητας: Υπηρεσίες για τη σωστή θεμελίωση της επικοινωνίας και της προώθησης της πώλησης των υπηρεσιών-προϊόντων σε επόμενο χρόνο.

3.Τομέας Marketing & Συνεχούς Βελτιστοποίησης: Υπηρεσίες που συνδυάζουν την επιχειρησιακή οργάνωση και την εφαρμογή ενεργειών marketing.