Πώς η αγορά καλλυντικών επηρεάζει τον ψυχισμό των έφηβων κοριτσιών
Onmed
που τα θέλει να αγοράζουν και να φορούν καλλυντικά από το δημοτικό.
Τα τελευταία χρόνια, ο τομέας των καλλυντικών, εκμεταλλευόμενος, μεταξύ άλλων, τα social media ως εργαλείο μαρκετινγκ, εξελίσσεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Αποτέλεσμα αυτού, η χρήση καλλυντικών να εισρέει στη συνείδηση των έφηβων κοριτσιών αρκετά νωρίτερα από ότι στο παρελθόν. Πλέον, παρατηρείται η τάση τα κορίτσια στην εφηβεία αλλά και στην προεφηβεία ακόμα, να αποζητούν την αγορά και χρήση ακριβών, επώνυμων καλλυντικών, «ποστάροντας» συχνά τα αποκτήματά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.