ΕΚΑΒ: Στόχος η δημιουργία μιας σύγχρονης υπηρεσίας Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας
Διευκρινήσεις και ενημέρωση, σχετικά με τη διενέργεια μεταθέσεων και μετατάξεων στο ΕΚΑΒ, δίνει η διοίκηση του φορέα.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι συσσωρευμένες για πολλά έτη αιτήσεις για μεταθέσεις και μετατάξεις υπερέβαιναν τις 700, όπως σημειώνει η διοίκηση του ΕΚΑΒ, στέλνοντας παράλληλα το μήνυμα, ότι «δεν πρόκειται να παρεκκλίνει από τις προσπάθειές της, για την ισότιμη αξιολόγηση και αντιμετώπιση των αιτημάτων όλων των συναδέλφων».
Διαρκής στόχος της διοίκησης του Κέντρου επίσης, είναι η δημιουργία μιας σύγχρονης και ευέλικτης υπηρεσίας Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας, η οποία θα στηρίζεται στην ισονομία και την ισοτιμία και η οποία θα λειτουργεί μέσα σε ένα Δημόσιο Σύστημα Υγείας για όλους όσους το έχουν ανάγκη, χωρίς διακρίσεις και εξαιρέσεις».
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΕΚΑΒ έχει ως εξής:
«Πρόσφατα το Υπηρεσιακό Συμβούλιο μετά από μια σειρά συνεδριάσεων άφησε πίσω του δεκαετίες λειτουργίας σε ένα καθεστώς το οποίο απείχε παρασάγγας από τις θεμελιώδεις επιταγές του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα, για αντικειμενικότητα και ισότιμη αντιμετώπιση όλων των υπαλλήλων, αναφορικά με το θέμα των μεταθέσεων και των μετατάξεων.
Το νέο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, αναγκάστηκε να καταβάλλει τιτάνιες προσπάθειες για να αντιμετωπίσει μια πρωτοφανή σε όγκο διαδικασία, δεδομένου ότι οι συσσωρευμένες για πολλά έτη, αιτήσεις για μεταθέσεις και μετατάξεις υπερέβαιναν τις επτακόσιες (700). Για πρώτη φορά από την ίδρυση του ΕΚΑΒ και σύμφωνα πάντα με τις προβλέψεις της κείμενης Νομοθεσίας, το νέο Υπηρεσιακό Συμβούλιο διενήργησε μεταθέσεις και μετατάξεις με μοριοδότηση με απόλυτα αντικειμενικά και δίκαια κριτήρια, βγάζοντας μάλιστα στο φως, αιτήματα μεταθέσεων και μετατάξεων τα οποία ήταν «εξαφανισμένα» για χρόνια. Είναι χαρακτηριστικό ότι υπήρχαν για χρόνια αιτήσεις μεταθέσεων συναδέλφων με δυσίατο νόσημα οι οποίες δεν εξεταζόταν, παρ’ ότι σύμφωνα με το άρ. 67 του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα, προηγούνται των άλλων αιτήσεων.
Επιτέλους, έφθασε στο τέλος της μια περίοδος λειτουργίας του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, η οποία χαρακτηρίστηκε, ως επί το πλείστον, από τις πελατειακές σχέσεις μεταξύ ενός συνδικαλιστικού κατεστημένου και αναρίθμητων κομματικών παρεμβάσεων και απαιτήσεων. Η διαπλοκή, η λειτουργία του παθογόνου αυτού πελατειακού συστήματος, έβρισκε πολλές φορές μάλιστα και την υποστήριξη διάφορων υπαλληλικών παραγόντων, ακόμη και Διοικήσεων, με αποτέλεσμα τη μη δίκαιη, παράνομη αξιολόγηση και την άνιση αντιμετώπιση αιτημάτων για μεταθέσεις και μετατάξεις των υπαλλήλων του ΕΚΑΒ, εξαναγκάζοντας πολλούς απ’ αυτούς να περάσουν από τα Καυδιανά δίκρανα.
Η προσπάθεια αυτή βέβαια δεν ήταν καθόλου εύκολη, όχι όμως μόνο λόγω του μεγάλου αριθμού αιτημάτων που είχαν συσσωρευτεί επί πολλά έτη, αλλά και από την πραγματικά λυσσαλέα αντίδραση των εκπροσώπων του συνδικαλιστικού κατεστημένου του παρελθόντος, το οποίο αντιλήφθηκε ότι παύει η λειτουργία του πελατειακού της παραμάγαζου από το οποίο επωφελούνταν όλα τα προηγούμενα χρόνια. Μια πρωτοφανής όσο και απροκάλυπτη αντίδραση, η οποία επί της ουσίας στρεφόταν ευθέως κατά της εφαρμογής των προβλέψεων της Νομοθεσίας για τις μεταθέσεις και τις μετατάξεις.
Η Διοίκηση του ΕΚΑΒ με την ευκαιρία αυτή, θέλει για άλλη μια φορά να στείλει ένα καθαρό και ισχυρό μήνυμα προς όλες τις κατευθύνσεις, ότι δεν πρόκειται να παρεκκλίνει επ’ ουδενί και για κανένα λόγω από τις προσπάθειές της για την ισότιμη και σύμφωνα τις προβλέψεις της νομοθεσίας αξιολόγηση και αντιμετώπιση των αιτημάτων όλων των συναδέλφων.
Δεν πρόκειται να συμβιβαστεί αλλά και ούτε να υπαναχωρήσει από το θεμελιώδες διακύβευμα, που δεν είναι άλλο από τη δημιουργία μιας σύγχρονης και ευέλικτης υπηρεσίας Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας, η οποία θα στηρίζεται στην ισονομία και την ισοτιμία και η οποία θα λειτουργεί μέσα σε ένα Δημόσιο Σύστημα Υγείας για όλους όσους το έχουν ανάγκη, χωρίς διακρίσεις και εξαιρέσεις».