Η L'Oréal εξαγοράζει την κορεατική Stylenanda
Την εξαγορά του 100% της Nanda Co. Ltd., της Κορεατικής lifestyle εταιρείας μακιγιάζ και μόδας που ιδρύθηκε από τον Kim So-Hee στη Σεούλ το 2004, ανακοινώνει η L’Oréal.
Η Stylenanda ξεκίνησε στον χώρο της μόδας και έκτοτε έχει γίνει μία εταιρεία με ναυαρχίδα της τη μάρκα μακιγιάζ 3CE που σήμερα αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 70% της επιχείρησης. Με κύκλο εργασιών 127 εκατομμύρια ευρώ το 2017 και σχεδόν 400 εργαζόμενους, η εταιρεία σήμερα λειτουργεί στην Κορέα και την Ιαπωνία και έχει επεκτείνει τη δραστηριότητα της σε διεθνείς αγορές συμπεριλαμβανομένων του Χονγκ Κονγκ, Σιγκαπούρη, Μαλαισία και Ταϊλάνδη.
Η Stylenanda είναι μία ιδιαίτερα δημοφιλής μάρκα ανάμεσα στους millennials στην Κορέα και την Κίνα. Το μοντέλο διαφοροποιημένων καναλιών διανομής της Stylenanda, περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό εμπόριο, εξειδικευμένα σημεία πώλησης, σημεία λιανικής πώλησης και σημεία πώλησης για ταξιδιώτες. Επιπρόσθετα, οι λάτρεις της Stylenanda μπορούν να ζήσουν την απόλυτη εμπειρία ως καταναλωτές αλλά και εξατομικευμένη εμπειρία της μάρκας στα σημεία που βρίσκονται τα καταστήματα-ναυαρχίδες της εταιρείας: Stylenanda Hong-dae, Myeong Dong Pink Hotel & Pink Pool, Garosu-gil 3CE Cinema και Stylenanda Harajuku Tokyo.
O So Hee Kim, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής της Stylenanda, δήλωσε: «Πιστεύουμε ακράδαντα ότι αυτή η εξαγορά θα είναι σημείο – σταθμός στην πορεία της Nanda. Βασιζόμενοι στην ισχυρή υποστήριξη της L’Oréal και την παγκόσμια πλατφόρμα της, οραματιζόμαστε να επεκτείνουμε το αποτύπωμα της Stylenanda και να γίνουμε μία διεθνώς αναγνωρισμένη μάρκα που θα ηγείται των παγκοσμίων τάσεων στο χώρο της ομορφιάς».
Ο Alexis Perakis-Valat, Πρόεδρος του Τμήματος Καταναλωτικών Προϊόντων της L’Oréal δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που καλωσορίζουμε αυτή την “φρέσκια” Κορεάτικη μάρκα στην οικογένεια της L’Oréal. Η Stylenanda μετουσιώνει τον παλμό, την αιχμή και τη δημιουργικότητα της Σεούλ. Είναι τέλεια τοποθετημένη να τροφοδοτήσει την αυξανόμενη ζήτηση στον χώρο του μακιγιάζ των millennials, στην Κορέα, την Κίνα αλλά και πέραν αυτών των χωρών».
Ο Yann Le Bourdon, Πρόεδρος της L’Oréal Κορέας πρόσθεσε: «Με αυτή την εξαγορά, η L’Oréal Κορέας θα ενισχύσει ουσιαστικά την παρουσία της στην προσβάσιμη αγορά του μακιγιάζ. Είμαστε πολύ περήφανοι που καλωσορίζουμε την πρώτη στον Όμιλο μάρκα Κορεάτικης ομορφιάς και συμβάλλουμε στο να φέρουμε την Κορεάτικη ομορφιά και στυλ στον υπόλοιπο κόσμο».
Με αυτή την εξαγορά, η L’Oréal στοχεύει να επεκτείνει διεθνώς τις πωλήσεις της μάρκας 3CE διεθνώς. Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί στους επόμενους δύο μήνες μετά τις συνήθεις κανονιστικές εγκρίσεις.
Σχετικά με την L’Oréal
Για περισσότερα από 100 χρόνια, η L'Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά. Με το μοναδικό διεθνές χαρτοφυλάκιό της, που αποτελείται από 34 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες, ο ‘Όμιλος σημείωσε κατά το 2017 πωλήσεις ύψους 26,02 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 82.600 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως, η L'Oréal είναι παρούσα σε όλα τα δίκτυα διανομής: κανάλια ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολόγητων ειδών, επώνυμα καταστήματα λιανικής και ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η έρευνα και η καινοτομία, καθώς και μία εξειδικευμένη ερευνητική ομάδα 3.885 ατόμων, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της L'Oréal, που στοχεύει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ομορφιάς σε όλο τον πλανήτη. Η δέσμευση της L'Oréal για βιώσιμη ανάπτυξη για το 2020 με την ονομασία "Sharing Beauty With All", θέτει φιλόδοξους στόχους βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου.
Διαβάστε ακόμη:
Εκθεσείωμα ή exposome: Μία ακόμη καινοτομία της Vichy - Μιλά στο onMed η Dr. Anne Bouloc
Apivita: Το φλερτ με τη L'Oreal, η νέα εταιρεία Apigea & οι επενδύσεις των 16 εκατ. ευρώ