Ιατρικό Marketing: Οι 4 χρυσοί κανόνες
Το ιατρικό marketing έχει κανόνες, εδράζεται στην υπεύθυνη γνώση και στις εξειδικευμένες και αποδεδειγμένα αποτελεσματικές ικανότητες που επιτάσσει η απαιτητική εποχή και αγορά. Η ανάθεση λοιπόν της προώθησης του ιατρείου σας είναι ωφέλιμο να γίνεται μόνο σε επαγγελματίες που μπορούν να υλοποιήσουν με επιτυχία και εμπρόθεσμα τους στόχους σας, οριοθετώντας με ρεαλισμό τα προσδοκώμενα αποτελέσματα και φυσικά έχοντας τη δυνατότητα να εξετάζουν την πορεία του ανταγωνισμού.
Οι κυριότερες υπηρεσίες που δεν πρέπει να λείπουν από την επικοινωνιακή σας στρατηγική είναι οι εξής:
1. Διαδικτυακό marketing
Το διαδικτυακό marketing είναι μια από τις σημαντικές πρακτικές για να δημιουργήσετε και να διατηρήσετε μια σταθερή βάση ασθενών. Θα πρέπει να επικεντρωθείτε αρχικά σε ένα εύχρηστο και σύγχρονο website (δείτε τα έργα μας). H ιστοσελίδα σας θα πρέπει να είναι φιλική προς τον χρήστη και να παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για εσάς, τις υπηρεσίες που προσφέρετε και, φυσικά, χρηστικές πληροφορίες για το ιατρείο σας.
2. Στρατηγική των social media
Tα social media είναι δυνατό να συνεισφέρουν σημαντικά στην προώθηση του ιατρείου σας και στην αποτελεσματική υλοποίηση της στρατηγική του εξειδικευμένου ιατρικού marketing, στοχεύοντας στο εν δυνάμει κοινό, αλλά και αναβαθμίζοντας τη σχέση σας με τους ανθρώπους που ήδη σας εμπιστεύονται. Αν δεν επιδιώκετε να διατηρήσετε μια σοβαρή online παρουσία, καλό θα είναι να αναλογιστείτε πως χάνετε μια εξαιρετική ευκαιρία να προσελκύσετε νέους ασθενείς αλλά και να διατηρήσετε ανοιχτό έναν δίαυλο επικοινωνίας με τους υπάρχοντες.
Τα social media αποτελούν ένα χρήσιμο εργαλείο για να ανακαλύψετε πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία για την επαγγελματική σας παρουσία. Για παράδειγμα, μπορείτε να διερευνήσετε την άποψη που έχουν οι ασθενείς σας για εσάς, καθώς τα μηνύματα και τα σχόλια που ανταλλάσσονται είναι ενδεικτικά της άποψής τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κάποιες παρατηρήσεις που πιθανώς θα σας φανούν εξαιρετικά χρήσιμες προκειμένου να αναβαθμίσετε την εικόνα και τις υπηρεσίες σας. Η προώθηση του ιατρείου σας στα social media στο πλαίσιο του ιατρικού marketing θα πρέπει να είναι επαγγελματική, ελκυστική, φιλική προς τον χρήστη, ενημερωτική αλλά και πάντα ενημερωμένη (Δείτε αυτούς που μας εμπιστεύονται την εικόνα τους στα social media).
3. Ποιες είναι οι άλλες υπηρεσίες του ιατρικού marketing;
H σωστή χρήση των εργαλείων που έχετε στη διάθεσή σας για να ολοκληρώσετε μια επιτυχημένη στρατηγική, επικοινωνιακή και προωθητική, περιλαμβάνει και άλλες πρακτικές του ιατρικού marketing. Aυτές είναι η αποστολή newsletters και ενημερωτικού υλικού, η παρουσία στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο, η διοργάνωση ειδικών εκδηλώσεων για το κοινό κ.α.
4. Αναζητήστε τους επαγγελματίες
Η εξειδίκευση για την επιτυχημένη προώθηση του ιατρείου σας είναι απαραίτητο στοιχείο και σημαντικό ζητούμενο. Ο χώρος της επικοινωνίας της υγείας και του ιατρικού marketing έχει πλέον και τους «ειδικούς» χωρίς επιχειρηματική ηθική ή «λίγο απ’ όλα». Καλό είναι να είστε προσεκτικοί και άκρως διερευνητικοί πριν αποφασίσετε σε ποιους θα εμπιστευτείτε ένα ακρογωνιαίο κομμάτι της δουλειάς σας. Η αποδεδειγμένα πολυετής εμπειρία, το πελατολόγιό τους μόνο από την ιατρική κοινότητα και οι σταθερές τους συνεργασίες πρέπει να είναι ενδεικτικά των γνώσεων και των ικανοτήτων τους. Αναμφίβολα ωφέλιμη είναι η κατανόηση και η αξιολόγηση της αξίας της επικοινωνίας του έργου σας με σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Ποιος είναι ο συνεργάτης που θα επιλέξετε λοιπόν;
«Η Health Solutions, έχοντας διανύσει με συνέπεια μια διαδρομή 5 ετών με ήθος, συνέπεια και αποτελεσματικότητα, είναι η no 1 εξειδικευμένη εταιρεία ιατρικού μάρκετινγκ, προσφέροντας αποτελεσματικές λύσεις στους Ιατρούς».
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 212 1025092. Εναλλακτικά, συμπληρώστε την φόρμα εδώ και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 24ώρου.