Παίδων Πεντέλης: Ηλεκτρονικό εισιτήριο μέσω internet βάζει τέλος στην αναμονή
Ένα νέο, σύγχρονο και πρωτοποριακό ηλεκτρονικό σύστημα προτεραιότητας και διαχείρισης ασθενών τέθηκε σε εφαρμογή στο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης.
Κάθε ενδιαφερόμενος πληκτρολογώντας www.paidon-pentelis.gr και ανοίγοντας την ιστοσελίδα του νοσοκομείου, πατώντας στην e - προτεραιότητα με απλά βήματα, επιλέγει το ιατρείο που επιθυμεί και εκδίδει το ηλεκτρονικό εισιτήριο προτεραιότητας, ενεργοποιώντας ταυτόχρονα την ηλεκτρονική ενημέρωση που επιθυμεί.
Με τον τρόπο αυτό, ο γονέας έχει πλέον τη δυνατότητα να ενημερωθεί σε πραγματικό χρόνο μέσω web, για τους χρόνους αναμονής του νοσοκομείου, τον αριθμό που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και αν επιθυμεί μπορεί να εκδώσει ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας απομακρυσμένα από το σπίτι του, μέσω της δικτυακής πλατφόρμας, ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής στα Εξωτερικά Ιατρεία, όταν έχει συνωστισμό ασθενών.
Το σύστημα δίνει τη δυνατότητα πολλαπλών ενημερώσεων, σχετικά με τον προσδιορισμό του εκτιμώμενου εναπομείναντα χρόνου αναμονής και εξυπηρέτησης από το αντίστοιχο ιατρείο, που διεκπεραιώνονται με ηλεκτρονική ενημέρωση προς τον χρήστη, μέσω email ή SMS στο κινητό του τηλέφωνο, όπου και αν βρίσκεται.
Η πρωτοβουλία αυτής της πρωτότυπης και καινοτόμας υπηρεσίας, που εγκαταστάθηκε με τη χορηγική συνδρομή του Σωματείου «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος», αποσκοπεί στη βελτίωση του παρεχόμενου επιπέδου εξυπηρέτησης των χρηστών υπηρεσιών υγείας.
Το κέρδος είναι ότι μειώνεται κατά πολύ ο χρόνος αναμονής στα Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης, η επίσκεψη στο νοσοκομείο γίνεται πιο άνετη, ενώ ταυτόχρονα αποφεύγεται η ταλαιπωρία των άρρωστων παιδιών, ειδικά τις ημέρες που λόγω των ιώσεων παρουσιάζεται αυξημένη προσέλευση στα Εξωτερικά Ιατρεία.
Ταυτόχρονα επιτρέπεται η σωστή διαχείριση των προσερχόμενων ασθενών σε όλα τα ιατρεία, τακτικά και έκτακτα, μέσω της online εποπτείας του συστήματος, δίνοντας στην υπηρεσία real time στατιστικά στοιχεία για τους χρόνους αναμονής για λήψη υγειονομικής φροντίδας και τον μέσο χρόνο εξυπηρέτησης των ληπτών υπηρεσιών υγείας.