Twitter: Λογισμικό διαμορφώνει το ψυχολογικό μας προφίλ βάσει των tweets
Η εξακρίβωση των επιθυμιών του καταναλωτικού κοινού,αποτελούσε πάντα σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής που ακολουθούν οι εταιρείες.
Η εξακρίβωση των επιθυμιών του καταναλωτικού κοινού,αποτελούσε πάντα σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής που ακολουθούν οι εταιρείες.
Στην κατεύθυνση αυτή η ΙΒΜ, σύμφωνα με δημοσίευμα του MITTechnology Review, ανέπτυξε μία τεχνολογία η οποία μπορεί να εντοπίζει τα βασικάψυχολογικά χαρακτηριστικά ενός ατόμου, αναλύοντας τις δημοσιεύσεις που κάνειστο Twitter.
«Πρέπει να πάμε παραπέρα από την συμπεριφορική ανάλυση. Θέλουμενα χρησιμοποιήσουμε τα κοινωνικά δίκτυα για να αποκτήσουμε πληροφορίες για έναάτομο, πόσο ανθεκτικό είναι αυτό το άτομο συναισθηματικά; Άτομα με διαφορετικέςπροσωπικότητες θέλουν διαφορετικά πράγματα», αναφέρει η Μισέλ Ζου, επικεφαλήςτου User Systems and Experience Research Group στο Almaden Research Center της ΙΒΜστην Καλιφόρνια.
Το λογισμικό αξιολογεί πέντε βασικά στοιχεία από το προφίλτου χρήστη: εξωστρέφεια, τερπνότητα, ευσυνειδησία, νεύρωση και πόσο ανοικτόςείναι κάποιος σε εμπειρίες. Επίσης αξιολογεί το άτομο, μέσω του προφίλ, όσοναφορά «αξίες» καθώς και «ανάγκες».
Η επικεφαλής ανάπτυξης του λογισμικού συνεργάζεται μεπελάτες της ΙΒΜ, οι οποίοι δεν κατονομάζονται, προκειμένου να εξεταστεί ηαποτελεσματικότητα της τεχνολογίας και πώς ακριβώς μπορεί να βοηθήσει στηδιαμόρφωση της στρατηγικής των επιχειρήσεων.