«Να απαγορευθούν οι διαφημίσεις για ανθυγιεινές τροφές μέχρι τις 9 το βράδυ»
Ο βρετανικός οργανισμός Action on Junk Food Marketing κάνει έκκληση να απαγορευθεί η προβολή διαφημίσεων που προωθούν το πρόχειρο φαγητό και τα γλυκά κατά τις ώρες υψηλής ακροαματικότητας, ως μέτρο περιορισμού της παιδικής παχυσαρκίας.
Ο βρετανικός οργανισμός Action on Junk Food Marketing κάνει έκκληση να απαγορευθεί η προβολή διαφημίσεων που προωθούν το πρόχειρο φαγητό και τα γλυκά κατά τις ώρες υψηλής ακροαματικότητας, ως μέτρο περιορισμού της παιδικής παχυσαρκίας.
Ο οργανισμός μελέτησε 750 διαφημίσεις που προβάλλονται στα διαλείμματα δημοφιλών εκπομπών και διαπίστωσε ότι μία στις δέκα προωθεί αλυσίδες γρήγορου φαγητού, γλυκά ή σοκολάτες.
Ωστόσο, σύμφωνα με το σχετικό άρθρο του BBC, η βρετανική κυβέρνηση δηλώνει πως οι αυξημένοι δείκτες παιδικής παχυσαρκίας δεν οφείλονται στις τηλεοπτικές διαφημίσεις.
Στην έρευνα συμμετείχαν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Λίβερπουλ και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 11% όλων των διαφημίσεων και περίπου το 50% των διαφημίσεων που αφορούν σε τρόφιμα προωθεί τις ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες.
Οοργανισμός Action on Junk Food Marketing δηλώνει ότι τα περισσότερα παιδιά παρακολουθούν τηλεόραση μέχρι τις 8 το βράδυ, όμως η νομοθεσία απαγορεύει τις στοχευμένες διαφημίσεις μόνο κατά την προβολή παιδικών προγραμμάτων, το οποία προβάλλονται συνήθως νωρίτερα μέσα στην ημέρα.
Η νέα καμπάνια έχει στόχο να απαγορευθούν αυτές οι διαφημίσεις έως και νωρίς το βράδυ.
Διαβάστε επίσης: